Køkkentrend: Black is back

Pressemeddelelse   •   Aug 28, 2013 12:26 CEST

Sort holder hele vejen. Også i de nye køkkener og badeværelser, hvor sorte, enkle linjer giver et markant og maskulint udtryk med en varm og naturlig undertone. Bag facaden overrasker sorte skuffer og indretning med en 100% gennemført sort stil - sorte skuffer og sorte skuffeindretninger til at holde styr på alt fra pasta til piskeris. Sorte bordplader fuldender udtrykket. Den sorte farve gennemsyrer hele indretningen, så designet står frem i en smuk sort silhuet.

Kombinér med kobber og marmor

De sorte toner mikses med hotte metaller eller marmor, der fungerer som både kontrast og blikfang til den kulsorte base. Kobber, guld og messing er slet ikke til at komme udenom i indretningen lige nu. En anden stærk tendens er marmor - et luksusmateriale, der er vendt tilbage til boligen efter et par årtier i eksil. Marmorbordplader eller stænkpaneler i marmor er en cool kontrast til sort, men marmor kan også indgå i køkkenet i form af smukke produkter med et enkelt formsprog som fx en lampe, et spækbræt eller et fad.

Sort, stærkt og smukt

Sort eg forener natur og stram elegance med sit varme spil af træets årer, der smyger sig diskret under den sorte overflade. Og med JKE Design varer elegancen ved, selvom livet leves i køkkenet i mange år. Vi bruger den stærke europæiske eg og håndsorterer træet til hvert køkken, så træstrukturerne er så ens, som naturen tillader. De silkeglatte gribelister, hvor hænder rører hver dag, får en ekstra kraftig bejdsebehandling, og hele lågen får flere gange lak, så den smukke overflade forbliver smuk.

JKE Design sætter fokus på den nye boligtendens med kampagnepriser på alle køkkener i sort eg. Men kun til og med november 2013, så skynd dig ind og hør mere. I weekenden den 7. og 8. september har vi ekstra god tid til at snakke om køkkentrends og godt køkkenliv. Oplev den stærke og smukke sorte eg. Hør mere om vores attraktive kampagnepriser på køkkener i sort eg. Og få vores inspirerende katalog med hjem. Her inviterer vi dig med indenfor i en række forskellige hjem i Skandinavien, hvor vi har skabt løsninger til vidt forskellige behov.

JKE Design og det gode køkkenliv

Køkkenet er ikke som alle de andre rum. Det er i køkkenet, at den sjove del af festen - og den sjove del af livet - foregår. Derfor går JKE Design højt op i at skabe et køkken, der fletter sig ind i dit liv og bliver det naturlige omdrejningspunkt i dit hjem.

For os er det ikke nok, at et køkken kan vises frem og ser godt ud. Vi er først tilfredse, når vi sammen med dig skaber et leverum, der indrammer dit gode køkkenliv. Et køkken, der lever op til dine drømme og til dagligdag - uanset om du er single, storfamilie eller midt i mellem, uanset om dit køkken er 10 eller 100 m², og uanset om dit køkken er mest til stor kogekunst eller småsnak. For os er "det gode køkkenliv" det helt centrale i køkkenet. Uanset om menuen står på rugbrød og varm leverpostej eller gourmetoplevelser.

JKE Design har et ambitiøst mål om at levere den bedste løsning til køkken, bad, bryggers og garderobe til de, der forventer lidt ekstra. JKE Design har siden 2000 været en del af den svenskejede Ballingslöv International koncern, der udover JKE Design tæller en række af Skandinaviens allerstærkeste køkken-, bad- og garderobe-producenter.

Nærmere oplysninger kan fås hos Anita Barner Ibsen, JKE Design A/S på tlf. 40 45 47 35 eller anibs@jke-design.dk. På jke-design.dk kan du finde nærmeste JKE Design butik og åbningstider.