Sommerferieinspiration til actionmænd og -kvinder

Pressemeddelelse   •   Feb 07, 2017 13:55 CET

Er du typen, der får kløe i benene af at ligge på en solstol længere end 15 minutter, og skal der ske noget, der helst involverer adrenalin eller action, når du holder ferie?
Vær så god – her er tempofyldt inspiration til din sommerferie, udvalgt af folk, der har det ligesom dig, og som selv har afprøvet listen.
14 action og adventure-oplevelser, du kan give dig selv på destinationer, der er vejrmæssigt er optimale i vores sommer:

- Det er langt fra alle, der mener, at ferie er det samme som at lave så lidt som muligt, og det kan vi godt følge. Derfor har vi lavet denne ultimative sommerliste for folk med hang til eventyr og action, og vi i Jysk Rejsebureau, har afprøvet dem alle selv, fortæller Niels Amstrup, der er direktør i Jysk Rejsebureau.
Se mere på jr.dk

Flere informationer fås ved henvendelse til Niels Amstrup, tlf: 5121 1614

Jysk Rejsebureau åbnede i Århus i 1984 og har i dag flere end 85 ansatte. Vi har kontorer i Aarhus, Aalborg, Herning og København, og har et netværk af servicekontorer i Thailand, Indien, Vietnam, Kina, Nepal og Indonesien. Vi har en 10 mand stor afdeling for grupperejser og storkunder. Vi skræddersyer årligt ca. 20.000 eventyrlige rejser til hele verden, og vores dygtige rejsekonsulenter har rejst i mere end 140 lande tilsammen.