JYSKs julemagasin byder på 36 inspirerende sider med julehygge.

Hygge i højsædet i JYSKs nye julemagasin

JYSKs nye julemagasin udkommer online i dag og guider til den hyggeligste jul.

Med novembers komme er julen for alvor inden for rækkevidde. Derfor har JYSK i dag lanceret sit digitale julemagasin for at hjælpe kunderne til at få en hyggelig jul.

”I vores julemagasin har vi samlet nogle af vores nye og mest populære varer, særligt til højtiden. På de mange inspirerende sider præsenterer vi også vores to nye juletrends og sætter fokus på nogle af de traditioner, som definerer den skandinaviske jul. Vi håber, læserne kommer rigtig i julestemning, når de læser magasinet,” siger Rikke Blæsild, Range & Design Manager hos JYSK.

Foruden julepynt og tilbehør til den søde tid indeholder magasinet også en gaveguide med 24 idéer til ønskesedlen.

Med over 3.300 butikker og webshops i 48 lande har JYSK altid et godt tilbud og kompetent service i nærheden, uanset hvordan kunderne ønsker at handle.