KAAI er prækvalificeret til rammeaftaler med Brabrand Boligforening

Nyhed   •   Okt 14, 2016 08:45 CEST

KAAI indgår i flere teams der er blevet prækvalificeret til ekstraordinære store byggeopgaver i Aarhus

Brabrand Boligforening har I forlængelse af gennemførte konkurrencer prækvalificeret teams til rammeaftaler for forskellige rådgivningsopgaver.

KAAI´s tværfaglige og mangfoldige kompetencer indgår i teams, som er prækvalificeret til to forskellige opgavetyper.

Teamet med hovedrådgiver EFFEKT arkitekter Aps og underrådgiver KAAI samt ARKPLAN er prækvalificeret til arkitektrådgivning i forbindelse med renovering og ombygning af Brabrand Boligforenings eksisterende bygningsmasse. Brabrand Boligforening har vurderet, at potentialet for større renoveringsprojekter vil være i størrelsesordenen 2,5 mia. kr. over de kommende 10 år.

Teamet med hovedrådgiver DK-2 bygherrerådgivning og underrådgiver KAAI er prækvalificeret til bygherrerådgivning i forbindelse med planlægning af byggeri, renovering af byggeri og udbud af tjenesteydelser.

Kommentarer (0)