KLM og GetYourGuide indgår samarbejde om at booke aktiviteter og guides

KLM indleder samarbejde med GetYourGuide

KLM indleder nu et samarbejde med den ledende online-aktør indenfor turistguides- og aktiviteter, GetYourGuide. Det betyder at KLMs kunder meget snart kan booke over 30.000 guidede ture og aktiviteter ved flere end 2.500 destinationer rundt om i verden, direkte via KLMs egne platforme på Messenger, KLM.com, KLM-appen og portalen ombord på KLMs flyvninger.

Man kan reservere så snart man har booket en flyrejse eller checket ind, i løbet af flyvningen eller på det tidspunkt som ellers måtte passe bedst. De allerfleste GetYourGuide-aktiviteter kan bookes indtil 24 timer før aktivitetens start. Med de digitale billetter scannes en QR-kode som entre-billet. GetYourGuide bruger push-beskeder for at påminde kunderne om deres bookninger på en fleksibel måde.

Den nye tjeneste vil være i drift og tilgængelig via KLMs forskellige kanaler i løbet af de kommende dage og uger.

KLM vil være der hvor kunderne er og tilbyde dem muligheden for at booke ekstra produkter og tjeneste under hele rejsen. Det nye samarbejde viser flyselskabets ambition og engagement i forhold til at være i øjenhøjde med kundernes behov for at kunne planlægge deres rejser.

Pressekontakt Communication and Sustainability Strategisk marknadsöfring, branding och PR 0046 76 8787559

Pressekontakt Marknadschef Air France och KLM North Europe
København