Anders Petersen Automobiler: dit autoriserede og lokale værksted i Østjylland

Anders Petersen Automobiler er dit lokale værksted med tre afdelinger i Østjylland: i Risskov, Grenaa og Hadsten. Bor du i området, så kom forbi næste gang din bil skal til service. Og hvis din bil skal repareres, får du stillet en gratis lånebil til rådighed!

Den bedste betjening er personlig, og den bedste bilsnak er med eksperter. Hos Anders Petersen Automobiler får du altid begge dele, så spar dig selv for besværet, næste gang din bil skal på værksted.

Hvem er Anders Petersen Automobiler?

Anders Petersen Automobiler er autoriseret forhandler af nye biler fra Opel og autoriseret værksted for både Opel, Peugeot, Chevrolet, Mitsubishi og Toyota.

Virksomheden dækker hele Østjylland, så du kan altid få fat på dem, lige når du har brug for det, uanset om du har brug for akut reparation eller planlagt serviceeftersyn af din bil.

Mere end 30 års erfaring kan mærkes på ekspertisen og servicen. Kan du huske den tid, hvor man havde en personlig relation til sin bilforhandler og sit lokale værksted? Den tid er faktisk ikke forbi, for hos Anders Petersen Automobiler sætter de – som de altid har gjort – en stor ære i kende deres kunder. Og du kan altid være tryg ved, at Anders Petersen Automobiler holder din bils garantier. Alle tre værksteder er autoriserede, og deres mekanikere er dygtige og uddannede, så din bil altid er i gode og kompetente hænder.

Autoriserede værksteder – din garanti og sikkerhed

Uanset om du vælger Anders Petersen Automobiler i Risskov, Grenaa eller Hadsten, er din garanti sikret med deres garanti- og kulancereparationer.

Som Opel-værksted har de blandt andet også en særlig erhvervsafdeling, hvis du har brug for specialservice til dine erhvervskøretøjer.

Alle mekanikere er naturligvis veluddannede og er desuden specialuddannede inden for dit bilmærke, så de hurtigt og kompetent kan identificere fejlen på din bil og finde den bedste løsning.

Faste priser – ingen overraskelser

Overraskelser kan være sjove, men ikke på dit autoværksted! Hos Anders Petersen Automobiler slipper du for ubehagelige overraskelser, for du kommer altid til at betale faste værkstedspriser. Du kan også booke en tid via deres hjemmeside og på denne måde spare tid – så står de klar til at tage imod din bil, når du ankommer.

Gratis lånebil og Falck Bonus Værksted

Skader på biler sker ofte på de mest upraktiske tidspunkter, og hverdagslogistikken bliver en udfordring. Derfor er det smart, at du hos Anders Petersen Automobiler altid kan få en gratis lånebil,når din bil er på værksted. Ofte kan din bil nøjes med 3-5 arbejdsdage på værksted, men det afhænger naturligvis af skaden og omfanget. Din bil bliver altid repareret så hurtigt og effektivt som muligt, mens du kan fortsætte din kørsel i lånebilen.

Derudover er Anders Petersen Automobiler optaget som Falck Bonusværksted. Det betyder, at de skal overholde en række strenge kriterier og kvalitetskrav. For eksempel medfølger der tre års garanti på reparationer og nye reservedele.

Servicen er derfor altid i top og reparationerne til en fair pris. Derudover kan du optjene bonus ved at bruge Falcks værksteder: Du opsparer således 10 % i bonus, når du får repareret din bil hos dem. Denne bonus bliver derefter fratrukket din næste betaling af dit Falck-abonnement, og hvis du har overskydende bonus, kan du få den udbetalt.

• Biltrafik

• opel
  • bilværksted
  • bilforhandler
  • bilreparation
  • mekaniker
  • østjylland
  • hadsten
  • grenaa
  • risskov
  • biler

Anders Petersen Automobiler er dit lokale og autoriserede værksted i Østjylland med tre afdelinger i henholdsvis Risskov, Grenaa og Hadsten. Har du en Opel, Mitsubishi, Chevrolet, Toyota, eller Peugeot udfører deres kompetente og veluddannede mekanikere garantisikret service på din bil. De kan også hjælpe dig med at finde drømmebilen, da de ligeledes er autoriseret forhandler for Opel. Hos Anders Petersen Automobiler får du faste priser uden overraskelser – og en gratis lånebil, når din bil er til reparation.