Privatlease din bil hos Danmarks bedste brugtvognsforhandler

Hvis du godt kan lide at skifte bil ofte og gerne vil vide præcis, hvad din bil koster om måneden, bør du lease din næste bil hos Lindholm Biler. Her kan du nemlig privatlease en brugt bil til skarpe priser, og du bliver altid mødt med god service.

Det kan være en stor beslutning at købe en bil. Du skal finde en, som ikke er for dyr, men som stadig lever op til dine krav, ønsker og behov. Men den er ikke altid lige at finde. Her kan Lindholm Biler hjælpe dig. I stedet for at købe en bil, kan du privatlease en bil hos dem. Det er billigere end at købe en helt ny bil, og du kan nemt skifte bilen ud, hvis du får lyst til en anden model.

Hvem er Lindholm Biler?

Lindholm Biler er en af Danmarks største brugtvognsforretninger med butikker i Aarhus, Viborg og Fredericia. Firmaet har eksisteret siden 1976 og har altså mange års erfaring i branchen. Lindholm Biler leaser brugte biler til både private og virksomheder og glæder sig til at se dig i en af deres butikker.

Lindholm Biler leaser brugte biler til billige priser, og de har Danmarks bedste brugtbilsgaranti. Hvis du er på udkig efter en ny leasingbil, er Lindholm Biler derfor et godt sted at lede!

Hos Lindholm Biler er professionalisme og god kundeservice i fokus, hvilket er meget tydeligt, hvis man snakker med deres kunder. Når du handler hos Lindholm Biler, er du som kunde i fokus, og medarbejderne er meget hjælpsomme og giver en fantastisk service. Hos Lindholm Biler er du sikker på at blive godt behandlet.

”Lindholm bilen”

For at du kan være sikker på, at din leasede bil er i god stand, når du overtager den, skal alle bilerne gennem en 80 punkts mekanisk gennemgang. Dette sikrer den særligt høje kvalitet hos Lindholm Biler, og når den leasede bil kaldes en ”Lindholm bil”, er det netop for at markere de høje kvalitetskrav, som bilen lever op til. En ”Lindholm bil” er altid klargjort, når du henter den, og den er klargjort på Lindholm Bilers eget værksted for at garantere, at alle kvalitetskrav overholdes.

Nu er leasing også for privatpersoner

Hvor leasing før primært var for erhvervskunder, er det nu blevet meget mere normalt at lease en bil som privatperson. Der er nemlig kommet mange flere muligheder for privatleasing, og det er også blevet mere fleksibelt. Den øgede fleksibilitet skyldes blandt andet, at brugte biler i høj kvalitet nu også kan leases. Når du privatleaser en bil hos Lindholm Biler, får du mere udstyr for pengene, og du får en bil i god stand, der næsten er som ny. Det gør, at du får råd til at privatlease netop din drømmebil.

Fordelene ved leasing

Der er mange fordele ved at lease en bil frem for at købe den. Det er billigere, og du ved præcist hvor meget, det koster hver måned. Der er altså ingen uforudsete udgifter. Hvis du godt kan lide at skifte din bil ud ofte, bliver dette også meget nemmere, når du leaser din bil fremfor at købe den.

Som privatkunde hos Lindholm Biler kan du lease biler med flexleasing. Flexleasing er præget af stor fleksibilitet, og du får en skræddersyet løsning, som passer til dine ønsker og behov. Som en del af dette kan du også vælge mellem flere forskellige garanti- og servicepakker, og hvis det bliver nødvendigt at få bilen på værksted, stiller Lindholm Biler en gratis lånebil til rådighed, så også i den situation, er du dækket ind. Når du privatleaser en bil hos Lindholm Biler, får du en bil med god komfort, som vil øge din køreglæde. Hvis du vælger at lease din næste bil hos Lindholm Biler, vil du helt sikkert ikke fortryde dit valg.

• Nye produkter, tjenester

• brugte biler
  • privat
  • biler
  • leasing

Lindholm Biler er en af Danmarks førende brugtvognsforhandlere. De både sælger og leaser brugte biler til virksomheder og privatpersoner, og de har butikker i Aarhus, Viborg og Fredericia. Hos Lindholm Biler er kunden i centrum, og med deres skræddersyede løsninger kan du finde den helt rigtige bil samt garanti- og servicepakke.