Kulturværftets Erhvervsklub holder åbent hus 23. oktober

Pressemeddelelse   •   Sep 19, 2019 13:28 CEST

Kulturværftets Erhvervsklub holder åbent hus 23. oktober. Foto: Thomas Gundel

Kulturværftets Erhvervsklub blev etableret i 2013 og har siden da været et forum for en lang liste af dedikerede erhvervsvirksomheder, som ønsker at gøre en forskel i lokal-området. For første gang holder erhvervsklubben nu åbent hus, hvor interesserede erhvervsvirksomheder inviteres inden for til at høre mere om mulighederne som medlem.

Programmet den 23. oktober består af en rundvisning, et præsentationsmøde, mulighed for netværk og Q&A, middag og foredrag med musiker og hjerneforsker Peter Vuust.

Hvem kan deltage: Virksomheder, som er interesserede i at være medlem af Kulturværftets Erhvervsklub

PROGRAM:

16.15 – 16.30 Ankomst
16.30 – 16.45 Velkommen & Introduktion til Kulturværftet (Lille Scene)
16.45 – 17.15 Præsentation og Q&A om Erhvervsklubben (Lille Scene)
17.15 – 17.30 Netværk med Erhvervsklubben & KV (Broen)
17.30 – 18.30 Middag med Erhvervsklubben & KV (Lille Scene)
19.00 – 21.00 Foredrag med Peter Vuust (Store Scene)

Er man interesseret kan man læse mere om arrangementet og tilmelde sig på https://kuto.dk/program/kulturvaerftets-erhvervsklub-aabent-hus/