Edith & Ella SS13 - Look of the day

Pressemeddelelse   •   Aug 09, 2012 19:00 CEST

L’Oréal Paris præsenterer Look of the Day - Edith & Ella forår/sommer 2013

Catwalken er stedet, hvor næste sæsons stærkeste makeuptrends får deres debut. Makeuppens mangfoldige udtryk accentuerer en kollektions tema og er en essentiel del af designerens vision. Til forår/sommer 2013 skaber L’Oréal Paris og makeupartisten Anne Staunsager innovative makeuplooks for en række af modeugens vigtigste designere.

OM KOLLEKTIONEN OG LOOKET:

Moderne tressernostalgi komplementerer Edith & Ellas legefulde farver

Et farverigt og legende univers med en snert af tivoli og candyfloss var udgangspunktet for Edith & Ella showet, der blev vist på Nimb d. 9. august. Kollektionens pigede charme og vintage-inspirerede looks var reflekteret i en sommerlig makeup, der betoner det sprælske udtryk, skabt af L’Oréal Paris og makeupartist Anne Staunsager.

”Resultatet er en moderne fortolkning af tresserlooket og Twiggys ikoniske makeup, hvor der er fokus på øjnene med lange, dramatiske vipper og Vaseline på øjenlåget,” fortæller Anne Staunsager.

Det nostalgiske look med kunstige vipper gøres moderne med en naturlig hud uden shine og iscenesættes yderligere af pangfarvede læber malet i en varm koral. Neglene fremstår delikate i en nøddeagtige makronfarve, der trækker linjer tilbage til kollektionens pasteller og slikbutikspalet.

Download den fulde pressemeddelelse herunder med backstagebilleder, produkter og tips fra Anne Staunsager.

Kommentarer (0)