POWDER ROOM - EN KÆMPE SUCCES!

Pressemeddelelse   •   Aug 15, 2012 10:00 CEST

NYSGERRIGE KVINDER STRØMMEDE TIL POWDER ROOM

Der var fuldt hus den 8-10 august under Københavns modeuge, da L’Oréal Paris slog dørene op til sommerens Powder Room i et helt nyt pop-up format i det centrale København. Flere af gæsterne havde besøgt Powder Room under sidste modeuge i februar og var spændte på at se det nye og større setup, denne gang i de smukke lokaler i Østergade. De besøgende blev taget godt imod af Powder Room søde værtinde og alle gik derfra med et stort smil på læberne.

OVER 1.400 BESØGENDE

Alt var booket i løbet af de tre dage, og L’Oréal Paris Powder Room blev besøgt af over 1.400 nysgerrige kvinder og en håndfuld mænd, som fik gode råd og vejledning i makeup- samt hudplejeprodukterne fra L’Oréal Paris. Professionelle makeupartister lagde makeup på de mange fremmødte kvinder, og ved makeupspejlene havde kvinderne også muligheden for at slippe deres indre makeupartist løs og eksperimentere med L’Oréal Paris’ nyeste produkter. Powder Room kælede også for neglene med de mange farverige neglelakker i neglebaren, hvor man kunne få mini-manicures eller selv forskønne sine negle. Til sidst fik alle Powder Rooms gæster foreviget deres besøg med et flot beauty-billede taget af en professionel fotograf.

Billeder fra skønhedsuniverset i L’Oréal Paris Powder Room kan downloades på www.PRD.brandarea.dk/ med følgende login:

Brugernavn: press

Kodeord: public