Wackerhaus SS13 - Look of the Day

Pressemeddelelse   •   Aug 09, 2012 17:30 CEST

L’Oréal Paris præsenterer Look of the Day -  Wackerhaus forår/sommer 2013

Catwalken er stedet, hvor næste sæsons stærkeste makeuptrends får deres debut. Makeuppens mangfoldige udtryk accentuerer en kollektions tema og er en essentiel del af designerens vision. Til forår/sommer 2013 skaber L’Oréal Paris og makeupartisten Anne Staunsager innovative makeuplooks for en række af modeugens vigtigste designere.

OM KOLLEKTIONEN OG LOOKET:

Stærke konturer og glitrende øjne skaber et ekspressivt look hos Wackerhaus

Mødet mellem det forførende feminine og det mere strenge og grafiske var et af hovedtemaerne til Wackerhaus’ show på Gallery d. 8. august, hvor Trine Wackerhausen fortolkede aftenelegance til dagtimerne i slanke silhuetter. Denne leg med afslappet chik har L’Oréal Paris og makeupartist Anne Staunsager fortsat over i makeuppen, som fremstår raffineret og enkel men alligevel skarpt moderne.

Huden er holdt smuk og ren med foundation, mens et solkysset strøg af bronzer fremhæver ansigtets konturer under kindben og bryn, i tindinger og ind mod næseryggen. ”Bronzeren tilføjer et grafisk udtryk, der er lidt stærkere end det, vi har leget med i tidligere sæsoner hos Wackerhaus,” kommenterer Anne Staunsager.

Øjnene glimter takket være en gylden øjenskygge, der er lagt over øjenlåget, i amorbuen samt i øjenkrogen for at skabe et glitrende og livligt modspil til den fremtrukne shading. Der er trukket en enkel og yndig streg af gel eyeliner over vipperne, som er dækket af sort mascara. Brynene er afblegede og pudrede, og læberne er ligeledes holdt nude og afdæmpede ved hjælp af foundation.

Download den fulde pressemeddelelse herunder med backstagebilleder, produkter og tips fra Anne Staunsager.

Kommentarer (0)