LetsGo Halloween-Special: Vi lægger 6 privatejede biler i graven

Hvis det løber dig koldt ned ad ryggen ved tanken om flere biler på vejen, er det nu du skal smide alt, hvad du har i hænderne og læse med. Og hvis du skælver ved tanken om uhyggelige klovne, er det nu, du skal booke en delebil. De er nemlig så hurtige og sikre, at de kan at ryste selv de værste Halloween-monstre af sig.

Delebiler er monstergode

I LetsGo er fortællingen om biler ikke en gyserhistorie, men tværtimod en historie om færre biler på vejene, som giver mere plads til liv i gadebilledet. Undersøgelser viser nemlig, at en enkelt delebil kan lægge 6 privatejede biler i graven.

En delebil er en betegnelse for en bil, der deles af mange forskellige personer under en samlet deleordning og passer perfekt til dem, der ikke har brug for en bil hver dag. Derfor kan et medlemskab i LetsGo både give dig køreglæde, samtidig med at du i fællesskab med andre skaber en grønnere by med færre biler. På denne måde bliver der mere plads til slik, spøg og skræmt, når året uhyggeligste aften falder d. 31. oktober.

Ingen forladte zombie-biler

Med et medlemskab i LetsGo har du adgang til en bil, når der er behov for kørsel. Ved at blive delebilist slipper du for at have en bil parkeret, hvis den ikke bruges hver dag. På denne måde kan delebiler være med til, at færre forladte, zombiebiler hober sig op på gaderne og suger livet ud af byerne.

I LetsGo kommer vores bilerne i alle størrelser, så de altid passer til dit behov. Så uanset om du skal fragte et vognlæs græskar, kilovis af slik eller børn i hekse-forklædning, er der er en bil, der passer i størrelsen og efter behov.

Hvis delebilerne endnu ikke er krøbet ind under huden på dig, kan du læse mere på vores hjemmeside www.letsgo.dk.

LetsGo ønsker alle en god og uhyggelig Halloween!

• halloween
  • zombier