LGs nye mobiltelefoner giver nye måder at kommunikere på

LGs nye mobiltelefoner giver nye måder at kommunikere på

LG GD800 Mini

LG Mini gør det nemmere at kommunikere med venner og veninder via de indbyggede Facebook og Twitter applikationer og gennem den sociale adressebog, der samler profilbilleder, kontaktinformation og vennernes seneste statusopdateringer på sociale netværkssider.  Derudover giver LGs selvudviklede interface, LG S-class, et hurtigt og gennemskueligt navigationssystem. Mini har en 3,2 tommer touch screen, der dækker hele telefonens overflade og et 5-megapixel kamera. Designet på Mini er elegant og stilfuldt og med en enkel form.

• 3,2 tommer touch screen i 16:9 format
  • 102 x 47,2 x 9,95 mm (L/W/D)
  • 5-megapixel kamera med automatisk fokus
  • HSDPA 7.2
  • Webkit browser
  • Wi-Fi og A-GPS
  • Understøtter de fleste audio- og videoformater som MPEG4, WMV, DivX og Mp3
  • Understøtter MicroSD-kort på op til 32GB

LG GT540 Optimus

Optimus er den anden Android baserede mobiltelefon, som LG lancerer i Danmark. Der er fokus på brugerens mulighed for at holde kontakten og kommunikere med venner. Blandt andet har Optimus en applikation, der giver direkte adgang til sociale netværkssider. Mobiltelefonen har også adgang til Android Market, hvor du kan downloade tusindvis af programmer og spil. Derudover understøtter Optimus Googles mobile tjenester.

• Android OS
  • 3 tommer touch screen
  • 109 x 54.5 x 12.9 (L/W/D)
  • 3-megapixel kamera med auto-fokus
  • HSPA 7.2/2.0
  • Wi-Fi og A-GPS
  • Understøtter de fleste audio- og videoformater som MPEG4, WMV, DivX og Mp3
  • Motion UI-afspiller
  • Understøtter MicroSD-kort på op til 32GB

• 3 tommer touch screen
  • 107 x 52.5 x 11.3 (L/B/W)
  • 3-megapixel kamera
  • HSDPA 3.6
  • Understøtter de fleste audio- og videoformater som MPEG4 og Mp3
  • Understøtter MicroSD-kort på op til 16GB
  • LiveSquare: applikation som giver et grafisk overblik over kommunikationen mellem dig og dine kontakter
  • Native clients til sociale netværk

Priser og tilgængelighed

LG GD800 Mini vil være at finde i butikkerne i april. Vejledende pris på ca. 3.538  kr

LG GT540 Optimus dato for lancering er endnu uklar. Vejledende pris på ca. 2.307  kr

LG Electronics

LG Electronics, Inc., (KSE: 066570.KS) er en af verdens største og mest innovative leverandører af forbrugerelektronik, hårde hvidevarer og mobil kommunikation. Virksomheden har mere end 80.000 ansatte fordelt på 115 selskaber over hele verden. Den globale omsætning var i 2009 43,4 mia. USD. LG Electronics består af fem forretningsenheder: Home Entertainment, Home Appliance, Air Conditioning, Business Solutions og Mobile Communications. LG Electronics er også en af verdens største producenter af paneler til fladskærme, audio- og videoprodukter, mobiltelefoner, airconditionanlæg og vaskemaskiner.

LG Electronics har eksisteret i Norden siden oktober 1999. Få mere information www.lg.com.

LG Electronics Mobile Communications er en af verdens førende virksomheder inden for mobil kommunikation. Virksomheden skaber produkter, som giver kunder over hele verden en optimeret mobil oplevelse gennem avanceret teknologi og innovativt design. LG driver derudover udviklingen af konvergerende teknik og mobile dataprodukter og vil fastholde sin førende position i det mobile kommunikationsmiljø ved hjælp af tiltalende design og smart teknik.

LG Electronics, Inc., er en af verdens største og mest innovative leverandører af forbrugerelektronik, hårde hvidevarer og mobil kommunikation.

LG Electronics, Inc. (KSE: 066570.KS) er en af verdens største og mest innovative leverandører af forbrugerelektronik, hårde hvidevarer og mobil kommunikation med 87 000 ansatte fordelt på 113 kontorer rundt om i verden. LG opnåede en global omsætning på 44.229 milliarder USD i 2012. LG Electronics består af fire forretningsenheder – Home Entertainment, Mobile Communications, Home Appliance og Air Conditioning & Energy Solutions – og er en af verdens største producenter af fladskærme, mobiltelefoner, luftvarmepumper, vaskemaskiner og køleskabe. LG Electronics har eksisteret i Norden siden oktober 1999. Den nordiske omsætning i 2012 beløb sig til ca. 1,7 mia. SEK. For mere information, besøg www.lg.com.