Heidi Klum og Lidl sætter kulør på hverdagen

Pressemeddelelse   •   Jul 24, 2018 06:00 CEST

Søndag den 16. september lancerer Lidl og Heidi Klum den femte ”esmara by Heidi Klum” kollektion #LETSSHAKEITUP. Smukke røde nuancer og uundværlige basics i pink, bordeaux og skønne bærfarver giver klædeskabet et friskt pust og byder på utallige kombinationsmuligheder.

Den femte kollektion fra Lidl og Heidi Klum er farverig og afslappet. Med sine klassiske snit og spændende farvekombinationer byder #LETSSHAKEITUP på utallige spændende kombinationsmuligheder og lyser op i en grå hverdag. Med kendte Lidl-priser fra 25 DKK til 199 DKK omfatter den nye kollektion sko, tøj og tilbehør.

Jeg elsker tidløse klassikere som trenchcoats, pullovers og stofbukser,” siger Heidi Klum og tilføjer:

”I min nye Lidl-kollektion skinner disse styles igennem med friske røde nuancer – det gør kollektionens basics spændende og iøjnefaldende.”

Basics – gentænkt og moderne

Fra pink til bordeaux – den nye ”esmara by Heidi Klum” kollektion giver et friskt pust i hverdagen med sine forskellige farverige røde nuancer. Uanset om det er de strålende keypieces knaldrøde stofbukser, en oversize cardigan i intens pink eller støvletter i smukke kraftige nuancer – kollektionen er det perfekte udgangspunkt, når garderoben skal piftes op. Kollektionen sprudlende farver suppleres perfekt af styles i dybe sorte og beige toner, så stilbevidste kvinder kan skabe deres helt eget moderne og individuelle look.

”Med vores nye dametøjskollektion tilbyder vi dagligdagsfavoritter af høj kvalitet i både subtile og iøjnefaldende røde nuancer, så vores kunder kan være kreative med deres personlige stil og sætte knald på farverne i hverdagen,” siger indkøbsdirektør for Lidl, Mikko Forsström.

Salgsstart: 16. september 2018

Salget af den nye damekollektion #LETSSHAKEITUP fra ”esmara by Heidi Klum” starter søndag den 16. september 2018 som led i ”Lidl Fashion Week”. Foruden sko (i str. 36-41) og dametøj (i str. 34-46) indeholder kollektionen også jeans, jeggins og stofbukser (i str. 34-46).

Kollektion kan købes i alle 114 Lidl-butikker over hele landet.

Bliv inspireret på lidl.dk/fashionweek

• 29. september 2005 åbnede Lidl de første 13 danske butikker og har i dag 114 dagligvarebutikker og flere end 2.550 medarbejdere i Danmark.
  • Med flere end 10.500 butikker i 30 europæiske lande og USA - og over 260.000 medarbejdere er Lidl en af Europas førende dagligvarekæder.