Heidis tredje Lidl-kollektion: Cool denimlooks til kvinder og piger

Pressemeddelelse   •   Jan 09, 2018 06:00 CET

#LETSDENIM er en alsidig denimserie til typiske Lidl-priser. Kollektionens 13 dele kan let sættes sammen og er i moderne snit med energifyldte, iøjnefaldende farver.

Den 4. marts lancerer Lidl og Heidi Klum den tredje "esmara by Heidi Klum"- kollektion med navnet #LETSDENIM. Det er en alsidig denimserie til typiske Lidl-priser. Kollektionens 13 dele kan let sættes sammen og er i moderne snit med energifyldte, iøjnefaldende farver. Highlight: Denne gang består kollektionen også af tøj til piger.

Efter at Heidi Klum og Lidl med de første to kollektioner har vist deres sans for mode og tidens trends, fokuserer #LETSDENIM-kollektionen nu på den velkendte og populære klassiker denim. Som noget nyt byder kollektionen desuden på et udvalg af tøj til piger.

Inspirationen til #LETSDENIM kommer fra Heidi Klums hjemby, Los Angeles, og byens mange facetter.

Kollektionen er således solrig som Malibu, ukompliceret som Venice og spektakulær som Hollywood. I en uge fra søndag den 4. marts kan de 8 dele til damer og 5 dele til piger fås i samtlige 110 Lidl-butikker. Selvfølgelig til typiske Lidl-priser fra 39,95 til 149,00 DKK.

"Jeg har altid været en stor fan af denim. Man kan bruge det til så mange forskellige anledninger og lave sine helt egne kombinationer: Den ene dag helt afslappet, den anden dag chikt. #LETSDENIM- kollektionen afspejler denne mangfoldighed og kan varieres, så den passer til enhver stil,” udtaler Heidi Klum.

Modens multitalent: denim

Denim har mange facetter. Det viser de forskellige key-items fra kollektionen – fx. giver skinny jeans og stribede T-shirts kollektionen et glad og livligt præg. Til piger er der bl.a. et regnslag med blødt farveforløb. Kollektionen er opfindsom, urban og dynamisk – ligesom Los Angeles – og afspejler ikke alene Heidis livsglæde, men også Lidls begejstring for mode.

"Efter de to foregående, succesrige kollektioner ønsker vi nu at præsentere vores kunder for den mangesidede modeklassiker denim, for første gang også til piger. Fra den 4. marts kan de flotte denimlooks fås i vores butikker. Tøjet er nemt at sætte sammen og kan købes til de kendte Lidl-priser," siger indkøbsdirektør for Lidl Danmark, Mikko Forsström.

4. marts: Salget begynder

Søndag den 4. marts begynder Lidl Fashion Week og salget af #LETSDENIM-kollektionen i 110 Lidl-butikker. Foruden tøj (i str. 34-44) og sko (i str. 37-41) omfatter sortimentet for første gang en kollektion til piger (i str. 122/128 - 158/164). På internationalt plan sælges kollektionen i over 10.000 Lidl-butikker i 27 lande og USA.

Instagram: @lidlDanmark

Facebook: LidlDanmark

#LETSWOW

#LETSDENIM

#esmarabyheidiklum

• 29. september 2005 åbnede Lidl de første 13 danske butikker og har i dag 110 dagligvarebutikker og flere end 2.500 medarbejdere i Danmark.
  • I 2015 indgik Lidl en partnerskabsaftale med Danske Hospitalsklovne, hvor kæden løbende bakker op og støtter organisationens vigtige arbejde året igennem, bl.a. ved salg af klovnenæser op til hospitalsklovnenes Spred Glæde Dag.
  • Lidl har monteret donationsknapper på samtlige flaskeautomater i kædens butikker. Flaskepanten bliver doneret lokalt, og kunderne kan ved flaskeautomaten se, hvilken børneafdeling og hvilken hospitalsklovn de støtter.