Lidl er med det danske herrelandshold til EM i håndbold

Pressemeddelelse   •   Jan 05, 2018 14:01 CET

Lidl er sponsor for både Dansk Håndbold Forbund og Europæisk Håndbold Forbund til EM i håndbold 2018.

Som sponsor for Dansk Håndbold Forbund og Europæisk Håndbold Forbund bliver Lidl i den grad synlige til EM i håndbold 2018, som løber af stablen fra den 12. til den 28. januar i Kroatien.

Efter det succesrige sponsorat af mændenes verdensmesterskab i håndbold i 2017 indgår Lidl endnu en gang i et storstilet sportsevent. Denne gang i rollen som Official Fresh Food Partner for Dansk Håndbold Forbund og eksklusiv Fresh Food Partner for Europæisk Håndbold Forbund til EM i håndbold 2018.

Og Lidl bliver svære at overse ved turneringen. På banen pryder et gigantisk klistermærke med Lidls logo nemlig gulvet i hver af de fire imponerende arenaer, hvor turneringen afholdes. Dagligvarekæden tager samtidig LED-reklameskiltene i brug, så de velkendte gule og blå farver også vises frem på banderne. Det sikrer Lidl global mediedækning i alle turneringens 48 kampe.

”Ligesom landsholdet arbejder vi hos Lidl altid benhårdt på at sikre høj kvalitet. Jeg synes, det er helt fantastisk, at vi endnu en gang har muligheden for at markere os til et sportsevent af denne størrelse. Og samarbejdet med Dansk Håndbold Forbund sætter prikken over i’et. Jeg glæder mig til at følge herrerne, og jeg krydser fingre for, at de når langt i turneringen,” fortæller marketingchef i Lidl, Heidi Vittrup.

Du kan følge med på Lidl Danmarks Facebookside, hvor du også kan deltage i konkurrencer om signerede håndbolde og landsholdstrøjer. Danmark spiller sin første kamp ved slutrunden lørdag den 13. januar.

Om Lidl

• Lidl i Thisted vandt Landbrug & Fødevarers Frugt- og Grøntpris 2017 for Danmarks bedste frugt- og grøntafdeling i kategorien ”discount”.
  • I et pristjek på økologiske varer foretaget af Søndagsavisen i maj 2016 blev Lidl kåret som værende billigst på økologi set i forhold til øvrige dagligvarekæder.
  • I 2016 vandt Lidl Thisted Landbrug & Fødevarers Mejeripris for en veltrimmet mejerikøler, høj fokus på friskhed, kundeinspiration og et stort udvalg af økologiske mejeriprodukter.
  • Med fokus på at levere Danmarks bedste frugt og grønt blev Lidl, Bondovej, Odense vinderen af Frugt- og Grøntprisen 2015 indenfor discount. Prisen blev uddelt af Landbrug & Fødevarer.
  • 29. september 2005 åbnede Lidl de første 13 butikker og har i dag 110 butikker fordelt over hele landet og flere end 2.500 medarbejdere i Danmark.
  • Med 10.000 butikker i 27 europæiske lande er Lidl en af Europas førende dagligvarekæder.

Se mere på lidl.dk, facebook.com/lidldanmark samt youtube.com/LidlDK.