#LETSLOVESUMMER: Den nye sommerkollektion fra Lidl og Heidi Klum

Pressemeddelelse   •   Apr 03, 2018 10:25 CEST

I år kommer sommeren allerede i maj – nærmere bestemt den 27. maj. Her begynder salget af den fjerde "esmara by Heidi Klum"-kollektion, der har fået titlen #LETSLOVESUMMER.

I år kickstarter Lidl sommeren med den fjerde "esmara by Heidi Klum"-kollektion, der har fået titlen #LETSLOVESUMMER.Sommerkollektionen er præget af farverige mønstre og stor alsidighed – til velkendte Lidl-priser. De forskellige key-items i bohemestil er udført i moderne snit og byder på et hav af kombinationsmuligheder for fashion girls og bohemian ladies. Kollektionen er at finde i butikkerne fra den 17. juni.

I slutningen af maj lyder startskuddet til modens "Summer of Love" med den fjerde "esmara by Heidi Klum"-kollektion kaldet #LETSLOVESUMMER. Kollektionen, der har det luftige og lette sommerlook i fokus, består af ni dele til kvinder og fem dele til piger. Med sine iøjnefaldende mønstre, farverige frynser, lette tekstiler og cool jeans er den nye kollektion et perfekt udgangspunkt for en individuel stil. Alt sammen til typiske Lidl-priser fra 29,95 DKK til 149 DKK.

"Det er vigtigt for mig, at delene i min kollektion kan sættes sammen til mange forskellige sommer-outfits. Om dagen må det for eksempel gerne være afslappet med mønstrede shorts og en enkel, kakifarvet top, mens en raffineret maxi-kjole med flade lædersandaler er det perfekte aften-outfit,” fortæller Heidi Klum.

Luftigt, let og easy-going

Den afslappede stil, som kendetegner Heidi Klums nye hjemstavn, Californien, er oppe i tiden – også her i landet. "I slutningen af maj vil der være spændende highlights i bohemestil fra 'esmara by Heidi Klum' i vores butikker til de kendte Lidl-priser. Med #LETSLOVESUMMER kan vores kvindelige kunder – unge som voksne – gå sommeren i møde i trendy outfits", siger indkøbsdirektør for Lidl Danmark, Mikko Forsström.

Kollektionen omfatter forskellige key-items, der kan sættes sammen til et utal af outfits. Således blander lette maxi-kjoler og cool denim-styles sig med sommerlige lædersandaler, ensfarvede T-shirts samt mønstrede toppe, shorts og shirts.

17. juni 2018: Salget begynder

Den nye #LETSLOVESUMMER-kollektion fra "esmara by Heidi Klum" sælges i forbindelse med Lidl Fashion Week fra søndag den 17. juni 2018 i Lidls 111 butikker. Foruden sandaler (i str. 36-41) og dametøj (i str. 34-44) vil dele af kollektionen også være til piger.

Bliv inspireret og følg nedtællingen på lidl.dk/fashionweek

Instagram: @LidlDanmark

Facebook: LidlDanmark

#LETSLOVESUMMER

#esmarabyheidiklum

• 29. september 2005 åbnede Lidl de første 13 danske butikker og har i dag 111 dagligvarebutikker og flere end 2.550 medarbejdere i Danmark.