Sommermode fra Heidi Klum og Lidl

Pressemeddelelse   •   Jun 14, 2018 06:00 CEST

#LETSLOVESUMMER: sommerlige keypieces med løse, luftige snit, farverige mønstre og sprælske detaljer i Bohemian stil, byder på et hav af spændende kombinationsmuligheder til velkendte Lidl-priser.

Søndag d. 17. juni åbner Lidl sommersæsonen med den fjerde ”esmara by Heidi Klum” kollektion #LETSLOVESUMMER. De sommerlige keypieces med løse, luftige snit, farverige mønstre og sprælske detaljer i Bohemian stil, byder på et hav af spændende muligheder for at skabe din helt egen stil. Alt sammen til velkendte Lidl-priser.

Som en del af "Lidl Fashion Week" lancerer Heidi Klum i samarbejde med Lidl søndag d. 17. juni den fjerde "esmara by Heidi Klum" kollektion #LETSLOVESUMMER. Kollektionens lette og luftige tekstiler, stilfulde mønstre, cool denim, muntre frynser, farverige pompoms og orientalske ornamenter udstråler ren sommerstemning. Trendbevidste kvinder har med kollektionens luftige maxi kjoler, udsmykkede shorts, stilrene t-shirts og lette sandaler, mulighed for at skabe deres helt eget individuelle look.

”Bohemian-stilen er den perfekte modetrend til det danske sommervejr. Vi er glade for, at vi i samarbejde med Heidi Klum kan tilbyde et trendy sommerlook fra Heidis nye hjem, Californien, til alle vores kvindelige kunder – unge som voksne,” siger indkøbsdirektør for Lidl, Mikko Forsström.

#LETSLOVESUMMER-kollektionen fra ”esmara by Heidi Klum” indeholder ni forskellige styles til kvinder (dametøj i str. 34-44 og XS-L og sandaler i str. 36-41), samt fem styles til piger (børnetøj i str. 86-116 og sandaler i str. 25-30). Alt sammen til typiske Lidl-priser fra 29 DKK til 149 DKK. Kollektionen er tilgængelig i alle Lidls 112 butikker fra søndag d. 17. juni og så længe lager haves.

Instagram: @LidlDanmark

Facebook: LidlDanmark

#LETSLOVESUMMER

#esmarabyheidiklum

• 29. september 2005 åbnede Lidl de første 13 danske butikker og har i dag 112 dagligvarebutikker og flere end 2.550 medarbejdere i Danmark.
  • Med flere end 10.500 butikker i 30 europæiske lande og USA - og over 260.000 medarbejdere er Lidl en af Europas førende dagligvarekæder.