Den franske komiker Malik Bentalha kommer til DR Koncerthuset, Studie 2

Pressemeddelelse   •   Okt 01, 2019 15:00 CEST

12. APRIL 2020

DR KONCERTHUSET, STUDIE 2

(OBS: DETTE SHOW ER PÅ FRANSK)

WORLD TOUR

Den franske komiker Malik Bentalha, der har taget Frankrig med storm, indtager DR Koncerthuset, Studie 2 til april med sit fransksprogede show.

Efter at have overvundet publikum med sit første show ”Malik se la raconte,” er Malik Bentalha i gang med at turnere Frankrig rundt med sit andet one-man show ”Encore”. Til marts 2020 vil den mest ikoniske franske komiker i sin generation rejse ud for at overtage resten af verden på sin internationale tour!

Malik inviterer dig indenfor i nogle af de flotteste sale rundt i Europa, Afrika, Asien og Nordamerika, hvor du endelig kan opleve hans signatur hurtige jokes, drillende stil og fantastiske evne til at improvisere live.

Maliks World Tour giver publikum mere end en halvanden times ekstremt sjove anekdoter og fortællinger.

Billetpriser: 275 kr. + gebyr

Billetsalget starter torsdag 26. september kl. 10.00 via livenation.dk og drkoncerthuset.dk.

WORLD TOUR

Après avoir conquis le public avec son tout premier spectacle « Malik se la raconte », Malik Bentalha sillonne actuellement la France avec son second One Man Show : « Encore ».

A partir de mars 2020, la référence humoristique de toute une génération part à la conquête des continents pour une tournée internationale !
Malik vous donne rendez-vous dans les plus belles salles d’Europe, d’Afrique, d’Asie et d’Amérique.

Avec son sens de la vanne, de l’improvisation et sa répartie, Malik vous invite à embarquer à ses côtés pendant plus d’1h30 d’anecdotes, de fous rires mais aussi de confidences.

À partir de: 275 kr.

En Vente le 26 septembre à 10h sur livenation.dk et drkoncerthuset.dk.

. https://www.facebook.com/BentalhaMalik/

. https://www.instagram.com/malikbentalha/

. https://twitter.com/MalikBentalha

Live Nation er verdens førende producent og formidler af live entertainment oplevelser. På verdensplan bliver det til + 25.000 årlige koncerter og mere end 68 millioner solgte billetter. Live Nation Denmark er Danmarks førende koncertbureau med 50 engagerede medarbejdere der holder til på Frederiksberg Allé i København. Vi producerer alt fra mindre klubshows til arenakoncerter og store udendørskoncerter. Vores udbud spænder fra ny upcoming musik til mere etablerede kunstnere. Vi arrangerer også COPENHELL Festivalen på Refshaleøen, og Heartland Festivalen ved Egeskov Slot på Fyn. Vi ønsker at tilbyde vores gæster det bedste; både før, under og efter arrangementet! Seriøs billetsalg og en musik- og begivenhedsrige oplevelser man husker for livet.