Eric Clapton i Royal Arena 21. & 22. juni 2020

Eric Clapton

ERIC CLAPTON I ROYAL ARENA (FULDT SIDDENDE) 21. & 22. JUNI 2020

ERIC CLAPTON ANNONCERER EUROPÆISKE DATOER FOR SOMMEREN 2020

(7. oktober 2019) – I kølvandet på en udsolgt Crossroads Guitar Festival, der samlede verdens største guitarister over to dage med once-in-a-lifetime kollaborationer, har musiklegenden Eric Clapton offentliggjort en måned lang turné med 15 shows: 12 byer i Europa og 3 shows i Rusland i sommeren 2020. Koncerterne begynder den 29. maj i Prag og fortsætter gennem Tyskland, Schweiz, Italien, Belgien, Holland, Danmark og Finland, før touren afsluttes i Moskva den 30. juni.

Det officielle billetsalg starter mandag 14. oktober 2019 kl. 10.00

Clapton bliver ledsaget af et fremragende live-band, inklusiv hans mangeårige samarbejdspartnere Nathan East (bas), Paul Carrack (keyboards), Chris Stainton (keyboards), Doyle Bramhall II (guitar), Sharon White og Katie Kissoon (backing vokalister).

Vi glæder os utrolig meget til at byde Eric Clapton velkommen tilbage på scenen i Danmark, som vil være første gang siden koncerten i Jyske Bank Boxen i 2011.

ERIC CLAPTON – SOMMER 2020 EUROPÆISKE DATOER

Date - Location - Venue

May 29Prague, Czech RepublicO2

May 31Munich, GermanyOlympiahalle

June 2Stuttgart, GermanySchleyerhalle

June 3Dusseldorf, GermanyISS Dome

June 5Zurich, SwitzerlandHallenstadion

June 6Milan, ItalyMediolannum Forum

June 8Bologna, ItalyUnipol Arena

June 18Antwerp, BelgiumSportpalais

June 19Amsterdam, NetherlandsZiggo Dome

June 21Copenhagen, DenmarkRoyal Arena

June 22Copenhagen, DenmarkRoyal Arena

June 25Helsinki, FinlandHartwall Arena

June 27St. Petersburg, RussiaIce Palace

June 29Moscow, RussiaCrocus Hall

June 30Moscow, RussiaCrocus Hall

For Eric Clapton: Kristen Foster / Kristen.Foster@fullcoveragecommunications.com

Billetpriser: 1,250,- / 950,- / 810,- / 650,- / 550 kr. + gebyr

Billetsalget starter mandag 14. oktober kl. 10.00 via livenation.dk og ticketmaster.dk – max 8 billetter per køb ved det generelle billetsalg og max 4 stk. i presale.

Fan Club presale: Tirsdag 8. oktober kl. 10.00 (72 timer)

Presale for Jyske Bank kunder og Live Nation nyhedsbrevsmodtagere: Torsdag 10. oktober kl. 10.00 (24 timer)

(OBS: Hvis man ikke allerede ved annonceringstidspunkt er modtager af nyhedsbrevet kan der gå op til en uge før nye profiler er synkroniseret, og tilgængelige i vores nationale nyhedsbrevsdatabase. Det er altså først når profiler er aktive i denne database, at de vil modtage vores nyhedsbrev og ligeså muligheden for presale.)

Live Nation er verdens førende producent og formidler af live entertainment oplevelser. På verdensplan bliver det til + 25.000 årlige koncerter og mere end 68 millioner solgte billetter. Live Nation Denmark er Danmarks førende koncertbureau med 50 engagerede medarbejdere der holder til på Frederiksberg Allé i København. Vi producerer alt fra mindre klubshows til arenakoncerter og store udendørskoncerter. Vores udbud spænder fra ny upcoming musik til mere etablerede kunstnere. Vi arrangerer også COPENHELL Festivalen på Refshaleøen, og Heartland Festivalen ved Egeskov Slot på Fyn. Vi ønsker at tilbyde vores gæster det bedste; både før, under og efter arrangementet! Seriøs billetsalg og en musik- og begivenhedsrige oplevelser man husker for livet.