Frog Leap, med Leo Moracchioliís i front, tager deres metal covers med til Pumpehuset.

Pressemeddelelse   •   Jan 10, 2019 10:00 CET

FROG LEAP

30. APRIL 2019

PUMPEHUSET

Den norske Youtuber, Leo Moracchioliís, tager sit metal-coverband, Frog Leap, med på tour til foråret, hvor de indtager Pumpehuset 30. april.

Leo Moracchioliís’ metal covers af populære popsange er blevet set mere end 650 millioner gange på hans Frog Leap Studios Youtube-kanal. Kanalen har rundet mere end 3 millioner abonnenter med hans episke metal covers af hits som Adele – Hello, Toto – Africa, Gorillaz – Feel Good Inc. og mange flere. Til pop/ metal braget i Pumpehuset tager Leo fuldt band med i form af Rabea Massaad, Erik Torp og Truls Haugen.

Se mere på Frog Leap Studios’ Youtube-kanal her: https://www.youtube.com/user/leolego

Billetpriser: 160 kr. + gebyr

Billetsalget starter 11. januar kl. 10.00 via livenation.dk og ticketmaster.dk.