Heartland præsenterer: Michelle Obama i Royal Arena med Becoming: An Intimate Conversation with Michelle Obama

Pressemeddelelse   •   Dec 11, 2018 14:02 CET

Becoming: An Intimate Conversation With Michelle Obama

LIVE NATION & HEARTLAND PRÆSENTERER

MICHELLE OBAMA / BECOMING: AN INTIMATE CONVERSATION WITH MICHELLE OBAMA

ROYAL ARENA, KØBENHAVN

9. APRIL KL. 20.00

Heartland og særligt deres TALKS er skabt på baggrund af et behov for relevans og autencitet i den offentlige samtale. Ønsket er at give perspektiv på den tid, vi lever i, med hjælp fra en række af de mest inspirerende og dagsordensættende profiler fra ind- og udland.

Derfor er Heartland stolte af at være medarrangør på eventen med Michelle Obama, der er blevet en af de mest ikoniske og beundrede kvinder i vores æra.

”Michelle Obama har været på listen over drømme-personligheder på Heartland, siden vi startede festivalen. Vi er derfor taknemmelige over, at hun har valgt at gæste København som kun én af seks byer i Europa på hendes tour. Vi har indtil nu kun lavet ganske få talks udenfor Egeskov Slot, så vi er ekstra stolte over at starte med så stort et navn,” siger Ulrik Ørum-Petersen, direktør for Heartland.

LIVE NATION OG CROWN PUBLISHING ANNONCERER 2019 DATOER TIL DEN SIDSTE DEL AF MICHELLE OBAMAS BOG TOUR

Klik her og se en video compilation fra Mrs. Obamas tour så vidt:

Billetter til de nordamerikanske datoer går i offentlig salg lørdag 15. december kl. 10.00 lokal tid og de europæiske datoer går i salg fredag 14. december.

11. december, 2018 – Efter en vellykket 2018 12-event arenatour på tværs af 10 byer, er Live Nation og Crown Publishing, en del af Penguin Random House, glade for at kunne meddele, at yderligere datoer og byer er blevet tilføjet til Becoming: An Intimate Conversation with Michelle Obama.

Forlængelsen af touren vil inkludere 21 events i 2019 på tværs af Nordamerika og Europa produceret af Live Nation, herunder yderligere 11 arrangementer i USA, 4 i Canada og 6 i Europa. De 2019 events starter den 8. februar i Tacoma, WA, og vil komme til byer hvor den ikke tidligere har været, herunder Austin, Toronto, Atlanta, København, Amsterdam med flere. De europæiske datoer vil omfatte et event i Paris, der omlægges fra den oprindelige dato 5. december 2018, som blev udskudt på grund af Mrs. Obamas tur tilbage til USA for at deltage i den nu afdøde præsident George H.W. Bushs begravelse. Ved arrangementerne i 2019 vil man også kunne opleve Mrs. Obama på en række venues, fra arenaer til mere intime teatre. Hvert sted vil der være en endnu ikke offentliggjort moderator, som vil moderere samtalen med den tidligere førstedame. Det sidste event finder sted 12. maj i Nashville, TN, og afslutter dermed Becoming bog touren.

Det officielle billetsalg til det danske event tirsdag 9. april i Royal Arena starter fredag 14. december kl. 10.00 via livenation.dk og ticketmaster.dk. Et begrænset antal VIP meet and greet pakker med den tidligere førstedame vil også være i salg.

Se lokal billetsalgsinformation for de europæiske events i vedhæftede PM.

I overensstemmelse med hendes engagement for at gøre sine events tilgængelige for så mange mennesker som muligt, vil Mrs. Obama og Live Nation donere en del af billetterne i hvert marked til forskellige organisationer, herunder men ikke begrænset til, velgørenhedsorganisationer, skoler og samfundsgrupper i hver by som touren besøger. Disse fans får gratis adgang til eventet i deres by.

Deltagerne ved Mrs. Obamas’ events vil høre hendes ærlige refleksioner om de erfaringer og begivenheder, både offentlige og private, der har formet hende fra barndommen på South Side i Chicago til sine år som en leder, der skulle balancere kravene omkring moderskab og arbejde, til årene på den mest berømte adresse i verden. Michelle Obama er blevet en af de mest ikoniske og beundrede kvinder i vores æra. Som USAs førstedame - den første afrikansk-amerikanske i den rolle – var hun med til at skabe det mest imødekommende og rummelige Hvide Hus i historien, samtidig med at hun etablerede sig som en stærk fortaler for kvinder og piger i USA og verden over.

"I couldn't be more excited to visit even more cities across the country and around the world," udtaler Mrs. Obama. "I've been so humbled by the response to the tour thus far and the overwhelming interest we’ve received from so many communities we weren’t able to visit this year. That’s why I’m thrilled that we’re able to expand our conversations to these new settings and wider audiences. I can’t wait to continue the discussions that have been so meaningful for me and, I hope, for so many others.”

BECOMING udkom 13. november i USA og Canada via Crown Publishing, en del af Penguin Random House, samt på 31 sprog verden over. Siden udgivelsen blev BECOMING øjeblikkeligt New York Times # 1 bestseller efter en uges salg og har solgt mere end 2,7 millioner eksemplarer i alle formater og udgaver i USA og Canada. Ifølge NDP BookScan data har print udgaven af BECOMING solgt flere eksemplarer end nogen anden bog udgivet i USA i 2018. Efter sjette oplag vil print udgaven af BECOMING være udgivet i 3,8 millioner eksemplarer i USA og Canada. Bogen er også en # 1 bestseller i 11 andre lande rundt om i verden. En lydudgave af bogen, oplæst af Mrs. Obama, er også tilgængelig i digitale og fysiske formater via Penguin Random House Audio.

Billetpriser: PL1 3.450,- / PL2 2.450,- / PL3 1.550,- / PL4 950,- / PL5 750,- / PL6 550,- / PL7 300 kr. + gebyr

Billetsalget starter fredag 14. december kl. 10.00 via livenation.dk og ticketmaster.dk

Der er begrænsning på 4 billetter per kunde.

Presales:

Heartland nyhedsbrevsmodtagere: onsdag 12. december kl. 10.00 (47 timer)

Sign up til nyhedsbrev her: www.heartlandfestival.dk

Jyske Bank kunder og Live Nation Danmark nyhedsbrevsmodtagere presale fra torsdag 13. december kl. 10.00 (23 timer). Læs mere på www.jyskebank.dk/musikken og livenation.dk