Manna Life genopstår med Gents, Lil Halima og Elias Boussnina 16. august i KPH Volume

Pressemeddelelse   •   Jun 19, 2019 11:00 CEST

MANNA LIFE: GENTS, LIL HALIMA & ELIAS BOUSSNINA

FREDAG 16. AUGUST 2019

KPH VOLUME

Efter en årrække med hjemmebane på Jolene Bar i Kødbyen, genopstår Manna 16. august i KPH Volume for at præsentere livekoncerter med GENTS, Lil Halima og Elias Boussnina, langbordsmiddag ved Eva Hurtigkarl & Lulu Kaalund, pop-op bar ved Rouge Oysters, samt DJs og fest til den lyse morgen.
Når Manna den 16. august vender tilbage med konceptet Manna Life, bliver det igen med fokus på de nye talenter på den danske og internationale musikscene.

Lil Halima har med sin blanding af R&B, soul og bedroom pop indtaget Norge med storm og står nu overfor sit internationale gennembrud. I foråret udgav hun de to EP’er ‘for the dark days’ og ‘for the bright days’ og spiller på årets Roskilde Festival inden hun kan opleves til Manna Life.

Elias Boussnina
har haft et fantastisk forår med masser af airplay og anmelderroste koncerter på blandt andet VEGA og Spot Festival. Kombinationen af laidback r&b og stramt skåret pop-baskere har hurtigt gjort det unge stjerneskud til en af de mest interessante og talentfulde nye stemmer på den danske musikscene.

Endelig kan man til Manna Life opleve synth-pop duoen GENTS, der med lige dele 80’er-inspireret patos og moderne glimt i øjet, er blevet en sand indie-favorit herhjemme. Bandet udgav i 2018 en række stærke singler efterfulgt af en storslået koncert på Store VEGA i februar 2019. Den 16. august får de lov at spille natten i gang til Manna Life, når de kan opleves ved midnatstid inden DJ Amanda Baun lukker festen.

Langbordsmiddag og østersbar
Gæster til Manna Life skal ikke feste på tom mave og derfor starter aftenen også med en langbordsmiddag ved Eva Hurtigkarl og Lulu Kaalund der vil kreere let sommermad og familiær stemning. Billetter til langbordsmiddagen købes som separat billet inkl. entré og der vil være begrænset pladser til salg.
Er man til Østers og naturvin sørger den demokratiske vin- og østersbar Rouge Oysters for begge, da de i aftenens anledning rykker fra deres hjemmebane på Gammel Kongevej og popper op til Manna.

Om Manna:
Manna så første gang dagens lys en kold december aften i 2015. Torsdagsklubben blev stiftet af Theodor Clausen, Josefine Winding og Daniel Bruhn og havde til huse i kødbyens Jolene i næsten 3 år. Manna var skabt ud fra et ønske om at kunne skabe unikke live-oplevelser med bands der er i starten af deres karriere. Derudover, en drøm om at publikum ikke behøver at søge andetstedshen når koncerten slutter, men at man sagtens kan glide direkte hen i de tidlige timer, samme sted, i selskab med de allerbedste djs. Igennem årene har Manna dannet rammerne for nogle af de første koncerter på københavnsk grund for fx Barselona, FRAADS, Erika de Casier, VERA, Ecstasy In Order og Yangze.

Billetpriser:
Entré: 185 kr. + gebyr / Entré + Langbordsmiddag: 285 kr. + gebyr

Billetsalget starter onsdag 19. juni kl. 11.00 via livenation.dk og ticketmaster.dk.