​NEPHEW ANNONCERER EKSTRA KONCERT I K.B. HALLEN

Pressemeddelelse   •   Dec 17, 2018 10:00 CET

Ekstrakoncert med Nephew i K.B. Hallen

NEPHEW ANNONCERER EKSTRA KONCERT I K.B. HALLEN

I løbet af det seneste år har Nephew markeret sig som et af de største livenavne i Danmark. Efter helt udsolgte koncerter i Royal Arena og Jyske Bank Boxen dette efterår, kunne Nephew på ganske kort tid også melde alt udsolgt til deres omfattende arena tour i foråret 2019. 11 store koncerter sender bandet ud i stort set hele landet med deres imponerende show i løbet af marts måned næste år.

Efter utallige opfordringer om flere koncerter i København har Nephew nu valgt at annoncere én ekstra koncert i K.B. Hallen, København onsdag d. 20. marts 2019.

Koncert

20.03.19: K.B. Hallen, København

Køb billetter: Billetsalget starter tirsdag 18. december kl. 10.00 via livenation.dk og ticketmaster.dk

Billetpriser: 450 kr. + gebyr for både stå og siddepladser

Der vil være presale for modtagere af Nephews nyhedsbrev, Jyske Bank kunder og Live Nation Danmark nyhedsbrevsmodtagere fra mandag 17. december kl. 10.00 (23 timer). Læs mere på www.jyskebank.dk/musikken og livenation.dk

For yderligere information, oplysning m.m.

Andreas Løwén: andreas@theartist.eu +45 22 58 35 30