​NICKI MINAJ ANNONCERER THE NICKI WRLD TOUR FEATURING JUICE WRLD

Pressemeddelelse   •   Dec 21, 2018 12:00 CET

Nicki Minaj: The Nicli Wrld Tour

NICKI MINAJ ANNONCERER THE NICKI WRLD TOUR FEATURING JUICE WRLD

Det globale hip-hop ikon Nicki Minaj, der tidligere på året offentliggjorde co-headliner tour sammen med Future, annoncerer i dag at hun medbringer den populære Chicago rapper Juice Wrld på touren som special guest. Future er ikke længere en del af touren, og vil derfor heller ikke være med på koncerten i Danmark 1. marts i Royal Arena. Da koncerten i København oprindeligt var annonceret som en co-headliner koncert, vil billetkøberne derfor kunne få refunderet billetten, hvis man måtte ønske det. Billetter refunderes hvor de er købt indtil 1. februar 2019. Ønsker man fortsat at beholde sin billet, skal man intet foretage sig, andet at møde op til hip-hop braget (med billetten) fredag 1. marts.

Hip-hop stjernen NICKI MINAJ annocerer nye detaljer for sin længe ventede verdenstour, der starter 21. februar i München og kommer til 22 europæiske byer.

MINAJ har besluttet at fortsætte med nye kreative tiltag, der vil give hendes fans en fantastisk fordybende Queen oplevelse. Touren får selskab af rapperen JUICE WRLD, der har haft et breakout år med sit platinsælgende debutalbum Goodbye & Good Riddance, og multiplatinsælgende singler "All Girls Are the Same" og "Lucid Dreams.”

“I’m so excited to bring the full Nicki Minaj experience to my fans in Europe,” said MINAJ. My creative director & I have been carefully crafting the most exhilarating, unique, memorable piece of art to share with my incredible fans. I’m in love with Juice Wrld’s music & feel so stoked to have him join me. This will be one for the books.”

Ydermere vil MINAJ invitere lokale acts fra hvert land til at joine THE NICKI WRLD TOUR i deres by. I stil med sin succesfulde og kritikerroste Pinkprint Tour, vil Minajs fans på den kommende tour få adgang til Nickis verden som er fuld af overraskelser.

Gennem årene har NICKI MINAJ konstant skabt histore og haft indflydelse i alle hjørner af popkulturen. I 2018 udsendte MINAJ sit platinsælgende album Queen, og blev den første kvindelige artist med 100 karriere appearances på Billboard Hot 100 liste.

Allerede købte billetter til touren vil fortsat gælde til disse datoer. For yderligere billetinformation besøg https://www.mypinkfriday.com.

Billetpriser: PL1 550,- / PL2U 470,- (ståpladser), PL2 470,- (siddepladser) / PL3 370,- / PL4 320 kr. + gebyr

Billetsalget er i gang via livenation.dk og ticketmaster.dk

Billetter refunderes hvor de er købt til og med 1. februar 2019. Ønsker man fortsat at beholde sin billet, skal man intet foretage sig, andet at møde op til hip-hop braget (med billetten) fredag 1. marts.

OBS: Future VIP pakker købt hos Ticketmaster.dk refunderes automatisk.

THE NICKI WRLD TOUR FEATURING JUICE WRLD

EUROPEAN TOUR DATES 2019