Oplev Sanne Salomonsen i Det Kongelige Teater til februar

Pressemeddelelse   •   Aug 28, 2019 08:00 CEST

Sanne Salomomsen - Akustisk Live 2020

SANNE SALOMONSEN

DET KONGELIGE TEATER (GAMLE SCENE)

20. FEBRUAR

Sanne Salomonsen Akustisk Live 2020 Part 2

I vinteren 2019 var Sanne på akustisk tour. Med sig havde hun Annika Askman på Keyboard og Vokal, Victor Ray Salomonsen Ronander på Guitar og Vokal, samt Mads Løkkegaard på Guitar og Vokal. Touren var en kæmpe succes og efter en veloverstået tour med de 2 veninder Anne og Lis samt utallige opfordringer drager Sanne igen på Akustisk Live 2020 part 2 i januar, februar og marts.

Sanne spiller både nogle sine store hits, men men også en hel del fra sit store repetoire, hun ikke har spillet i mange år eller sange hun aldrig har spillet live før. Mellem sangene bliver det hele krydret med små anekdoter fra Sannes liv og karriere. Det er en intim koncert, hvor man har muligheden for at komme tættere på en af Danmarks aller største stemmer.

Billetpriser: PL1 525,- / PL2 450,- / PL3 350,- / PL4 250 kr. + gebyr

Billetsalget starter fredag 30. august kl. 10.00 via livenation.dk og ticketmaster.dk

Der vil være presale Jyske Bank kunder og Live Nation Danmark nyhedsbrevsmodtagere fra torsdag 29. august kl. 10.00 (23 timer).

Live Nation er verdens førende producent og formidler af live entertainment oplevelser. På verdensplan bliver det til + 25.000 årlige koncerter og mere end 68 millioner solgte billetter. Live Nation Denmark er Danmarks førende koncertbureau med 50 engagerede medarbejdere der holder til på Frederiksberg Allé i København. Vi producerer alt fra mindre klubshows til arenakoncerter og store udendørskoncerter. Vores udbud spænder fra ny upcoming musik til mere etablerede kunstnere. Vi arrangerer også COPENHELL Festivalen på Refshaleøen, og Heartland Festivalen ved Egeskov Slot på Fyn. Vi ønsker at tilbyde vores gæster det bedste; både før, under og efter arrangementet! Seriøs billetsalg og en musik- og begivenhedsrige oplevelser man husker for livet.