​PHIL COLLINS: STILL NOT DEAD YET LIVE I CERES PARK, AARHUS LØRDAG 8. JUNI 2019

Vender tilbage til scenen

Still Not Dead Yet Live

Europatour

En af Storbritaniens største musikere er tilbage på landevejen og kommer tilbage til Europa!

Med 100 millioner solgte albums i eget navn, nummer 1 albums verden over og sange der har været lydsporet i millioner af menneskers liv, er Phil Collins en legende, hvis arbejde har fået voksende anerkendelse, da en ny generation af kunstnere har opdaget, og er blevet inspireret af, en utrolig karriere.

Phil Collins vendte tilbage til livescenen med en række udsolgte europæiske shows, efterfulgt af store syd- og nordamerikanske turnéer.

"I thought I would retire quietly," siger Phil om sin tilbagevenden, "But thanks to the fans, my family and support from some extraordinary artists I have rediscovered my passion for music and performing. It's time to do it all again and I'm excited. It just feels right."

Som en af de mest succesfulde kunstnere i sin generation, med flere britiske top 40-singler end nogen anden kunstner fra 1980'erne, kom Phil Collins først og fremmest frem som trommeslager og derefter som frontmand i Genesis. Han fik sin solo-debut med 1981-albummet Face Value, der indeholdt kæmpehittet 'In The Air Tonight.'

Det blev efterfulgt af et ekstraordinært forløb som produktiv hitmager. 3 UK nummer ét hits – Easy Lover, You Can't Hurry Love og Against All Odds (Take A Look At Me Now) – samt 7 amerikanske nummer ét placeringer og globale megahits, heriblandt One More Night, Separate Lives, Two Hearts, Another Day In Paradise, I Wish It Would Rain Down, Both Sides Of The Story og Dance Into The Light for at nævne nogle få.

Phil Collins - Not Dead Yet: Live 2019

Sunday 2nd June 2019Ernst Happel Stadion, Vienna, Austria

Tuesday 4th June 2019Groupama Stadium, Lyon, France

Wednesday 5th June 2019Mercedes-Benz Arena, Stuttgart, Germany

Friday 7th June 2019Olympiastadion, Berlin, Germany

Saturday 8th June 2019 Ceres Park, Aarhus, Denmark

Monday 10th June 2019 Bergenhus Fortress – Koengen, Bergen,Norway

Wednesday 12th June 2019Venue TBA, Stockholm, Sweden *

Friday 14th June 2019HDI Arena, Hannover, Germany

Monday 17th June 2019Mediolanum Forum, Milan, Italy

Tuesday 18th June 2019Stadion Letzigrund, Zurich, Switzerland

Thursday 20th June 2019Goffertpark, Nijmegen, The Netherlands

Friday 21st June 2019RheinEnergieSTADION, Cologne, Germany

Monday 24th June 2019Olympiastadion, Munich, Germany

Tuesday 25th June 2019O2 Arena, Prague, Czech Republic

Wednesday 26th June 2019PGE Narodowy, Warsaw, Poland

Billetpriser: PL1 955,- / PL1U (stå) Golden Circle 955,- / PL2U (stå) 810,- / PL3 755,- / PL4 570 kr. + gebyr Der vil også være VIP pakker i salg.

Billetsalget starter fredag 30. november kl. 10.00 via livenation.dk og ticketmaster.dk. Der er begrænsning på 10 billetter per kunde.

Der vil være presale for Jyske Bank kunder, SAS EuroBonus medlemmer og Live Nation Danmark nyhedsbrevsmodtagere fra onsdag 28. november kl. 10.00 til fredag 30. november kl. 09.00.  Der er begrænsning på 4 billetter per kunde.

Læs mere på www.jyskebank.dk/musikken, sasmembersonly.dk og livenation.dk