ROD STEWART KOMMER TIL DANMARK

ROD STEWART: LIVE IN CONCERT / JYSKE BANK BOXEN / 14. MAJ

ROD STEWART KOMMER TIL DANMARK

Han er aktuel med albummet Blood Red Roses

I forbindelse med udgivelsen af sit 30. studiealbum Blood Red Roses (der udkom 28.9), tager Rod Stewart på turné i 2019. Rod Stewart Live In Concert kommer til Herning tirsdag 14. maj.

Med sin karakteristiske stemme, stil og sangskrivning har han brudt med alle genrer af populærmusikken, fra rock, folk, soul, R&B, og selv the Great American Song Book mestrer han også; hvilket gør ham til en af de få stjerner der har haft succes og hitliste-toppende albums gennem hvert et årti af karrieren.

Som en af de bedst sælgende kunstnere i musikhistorien, med over 200 millioner solgte plader på verdensplan, vil Rods 2019-koncerter indeholde klassikere fra hans fantastiske karriere og nye hits i sin blændende signaturstil.

Koncertgængere bliver også forkælet med sange fra hans nye album Blood Red Roses - en samling bestående af 13 dybt personlige originalsange og tre coverversioner – der udkom næsten 50 år på datoen fra da han fik sin allerførste solo pladekontraktkontrakt.

Rod har modtaget utallige af branchens største priser, blandt dem to optagelser i Rock and Roll Hall of Fame, ASCAP Founders Award for sin sangskrivning, New York Times bestsælgende forfatter, Grammy™ Living Legend, og i 2016 blev han officielt ‘Sir Rod Stewart’ efter at være blevet slået til ridder af Prins William på Buckingham Palace for hans bidrag til musikken og velgørenhed.

Billetpriser: PL1 950,- / PL2 800,- / PL3 700,- / PL4 500 kr. + gebyr

Billetsalget starter tirsdag 20. november kl. 10.00 via livenation.dk og ticketmaster.dk – begrænsning på 10 billetter per køb. Der vil også være VIP pakker i salg.

Fanklub presale fredag 16. november 10.00 (membership bundle - max 4 billetter).

Der vil være presale Jyske Bank kunder og Live Nation Danmark nyhedsbrevsmodtagere presale fra mandag 19. november kl. 10.00 (23 timer) max 4 billetter . Læs mere på www.jyskebank.dk/musikken og livenation.dk

(OBS: Hvis man ikke allerede på nuværende tidspunkt er modtager af nyhedsbrevet kan der gå op til en uge før nye profiler er synkroniseret, og tilgængelige i den nationale nyhedsbrevsdatabase. Det er altså først når profiler er aktive i denne database, at de vil modtage vores nyhedsbrev og ligeså muligheden for presale.)