tEitUR i Det Kongelige Teater til april

Pressemeddelelse   •   Sep 16, 2019 10:00 CEST

tEitUR

tEitUR ”Home” / Det Kongelige Teater (Gamle Scene) 29. april

Den færøsk fødte Teitur Lassen er efterhånden en erfaren herre på den nordiske musikscene. Med to Danske Grammy Awards, over 1000 koncerter og 8. studiealbums i bagagen, har Teitur bevist sit talent for at fange lytteren i et intenst og forførende greb. Teitur debuterede i 2003 med ’Poetry & Aeroplanes’. Gennem tiden er Teiturs kunstneriske ambitionsniveau steget, og senest har han udgivet albummet 'I Want To Be Kind'.

"Til forårs koncerterne spiller jeg en del sange fra "I Want To Be Kind," samt helt nye numre og selvfølgelig også publikumsfavoritter. Jeg har fået multi-instrumentalisten Gustaf Ljunggren til at komme at spille sammen med mig. Det bliver magisk” udtaler Teitur.

Hvis du for tiden tænder tv’et søndag aften, har du næsten ikke kunne undgå at støde på tEitURs fantastiske musikalitet. Han er nemlig én af deltagerne i TV2s populære musikprogram ”Toppen af Poppen”, og tEitUR har uge på uge overgået sig selv og imponeret og rørt sine medmusikanter, med specielle og yderst musikalske versioner af deres sange.

Billetpriser: PL1 485,- / PL2 415,- / PL3 350,- / PL4 250 kr. + gebyr

Billetsalget starter onsdag 18. september kl. 10.00 via livenation.dk og ticketmaster.dk

Presale for Jyske Bank kunder og Live Nation nyhedsbrevsmodtagere: tirsdag 17. september kl. 10.00 (23 timer). Læs mere på www.jyskebank.dk/musikken og livenation.dk

Live Nation er verdens førende producent og formidler af live entertainment oplevelser. På verdensplan bliver det til + 25.000 årlige koncerter og mere end 68 millioner solgte billetter. Live Nation Denmark er Danmarks førende koncertbureau med 50 engagerede medarbejdere der holder til på Frederiksberg Allé i København. Vi producerer alt fra mindre klubshows til arenakoncerter og store udendørskoncerter. Vores udbud spænder fra ny upcoming musik til mere etablerede kunstnere. Vi arrangerer også COPENHELL Festivalen på Refshaleøen, og Heartland Festivalen ved Egeskov Slot på Fyn. Vi ønsker at tilbyde vores gæster det bedste; både før, under og efter arrangementet! Seriøs billetsalg og en musik- og begivenhedsrige oplevelser man husker for livet.