​TOM JONES TIL DR KONCERTHUSET, KONCERTSALEN LØRDAG 30. JUNI

DR KONCERTHUSET, KONCERTSALEN

LØRDAG 30. JUNI

Den levende legende Tom Jones besøger DR Koncerthusets elegante Koncertsal

DR Koncerthuset kan med stolthed præsenterer en af verdens største stjerner når Sir Tom Jones gæster DR Koncerthuset d.30 juni. Med sig bringer han sin helt unikke cocktail af hits, formidabelt sceneshow og karisma på et niveau man sjældent oplever.

Ingen anden har som Tom Jones formået at kombinere en fabelagtig sangstemme med charme, selvtillid og gennemslagskraft. Det er i år 50 år siden, at han som 25-årig brød igennem på livescenen.

Allerede i 1966 vandt Tom Jones den prestigefulde Grammy Award for ”Bedste nye artist” takket være megahittet ”It’s Not Unusual”. Efter kickstarten af karrieren erobrede Tom Jones i den grad scenen. Han udmærker sig ved at have gjort sig gældende inden for et væld af genrer fra country henover pop, rock, R&B, gospel til dance. Tom Jones har solgt mere end 100 millioner albums og har haft 36 Top 40 hits i Storbritannien og 19 i USA. I 2006 blev han slået til ridder af Dronning Elisabeth II.

Der er ingen tvivl om at Tom Jones er still going strong. Som tiderne har skiftet, er han fulgt han med og har produceret stribevis af nye hits i tidens populære stilarter. Hans uimodståelige show kombinerer og dækker derfor op til flere musikalske æraer og genre, så alle, mænd, kvinder, unge og ældre, kan blive forført af mesteren selv.

Vi glæder os til at byde dig velkommen I DR Koncerthuset til en magisk aften med en af de allerstørste.

Billetpriser: 850,- / 750,- / 650 kr. + gebyr

Billetsalget starter torsdag 15. marts kl. 10.00 via livenation.dk og drkoncerthuset.dk

Der vil være presale for Jyske Bank kunder fra 14. marts kl. 10.00 til 15. marts kl. 09.00 (23 timer). Læs mere på jyskebank.dk/musikken

Live Nation er verdens førende producent og formidler af live entertainment oplevelser. På verdensplan bliver det til + 25.000 årlige koncerter og mere end 68 millioner solgte billetter. Live Nation Denmark er Danmarks førende koncertbureau med 40 engagerede medarbejdere der holder til på Frederiksberg Allé i København. Vi producerer alt fra mindre klubshows til arenakoncerter og store udendørskoncerter. Vores udbud spænder fra ny upcoming musik til mere etablerede kunstnere. Vi arrangerer også COPENHELL Festivalen på Refshaleøen, og Heartland Festivalen ved Egeskov Slot på Fyn. Vi ønsker at tilbyde vores gæster det bedste; både før, under og efter arrangementet! God lyd og lys i sikre omgivelser, seriøs billetsalg og en musik- og begivenhedsrige oplevelser man husker for livet.