Ny Solutions konsulent til MANs eftermarked

Pressemeddelelse   •   Jan 15, 2016 09:00 CET

MAN har fra egne rækker hentet Thomas Hakon Jensen (33) til stillingen som Solutions konsulent.

Thomas får som opgave at udvikle MANs forretningsområder indenfor ”Solutions"-porteføljen, herunder værkstedsaftaler, reservedels- og tilbehørssalg, dæksalg, MAN ServiceCare og MAN TeleMatics. Thomas vil også fremadrettet vedligeholde og administrere MANs Break Down Service og være daglig kontaktperson for MANs nødserviceprogram, MAN Mobile24.

Thomas kommer fra en stilling som værkfører ved MAN Truck & Bus i Esbjerg, og har derfor en stor viden omkring MANs eftermarked, herunder også god erfaring med kundekontakt, tilbudsgivning og håndtering af serviceaftaler.

Thomas er gift, og far til to drenge på 2 og 5 år.