Jobmesse i København for sygeplejersker - 26:e og 27:e januar

Rekruttér i København

Arbejdsmarkedet i Danmark har ændret sig hastigt indenfor sygepleje. Lige nu er cirka 2000 danske sygeplejersker uden arbejde. I lyset af denne fase arrangerer Medrek Rekruttering Ltd en eksklusiv rekruttering messen i København den 26-27 januar, hvor mere end 10  arbejdsgivere komme til at møde hundredvis af danske sygeplejersker.

Eksklusiv jobmesse

Medrek ønsker at gøre en god, sjov og eksklusiv jobmesse. For at få et maksimalt godt resultat, kan kun et begrænset antal arbejdsgivere deltage. Medrek ønsker også forskellige typer af arbejdsgivere fra flere lande til udstillingen vil skabe en maksimal interesse for de danske sygeplejersker.

Eksponering af messen

For at sikre et meget højt antal sygeplejersker på messen som annonceret, skabes der opmærksomhed i  form af bannere på www.medrek.dk, og www.dsr.dk som er den danske fagforenings hjemmeside. Medrek informerer de cirka 700 sygeplejersker, Medrek.dk har i sin database og sætter plakater op i alle sygehuse i Hovedstadens Sygehusfællesskab. Med denne brede markedsføring, mener vi, at vi nå ud med de maksimale muligheder, som vi og vores deltagende arbejdsgivere kan tilbyde til stort set alle danske sygeplejersker. Vi dækker også begivenheden på Facebook og Twitter.

Hver deltagende arbejdsgiver blir også være markedsført i et eksklusivt  tillæg til messen. Vi markedsfører dig som en arbejdsplads med en slank profilannonce med fokus på dine behov af sygeplejersker mm, så kandidaterne kender dig, før showet.

Kontakt Channa og tal med os i dag at finde ud af mere om dette eksklusive og sjove event, som helt sikkert er en god mulighed for dig der har brug for sygeplejersker.

Mikael Olsson
Præsident Medrek Rekruttering Ltd

• Sundhed, sundhedsvæsen, lægemidler

• region syddanmark