FC Midtjyllands Superligatrup til synstest hos Memira

Torsdag d. 7. februar skal hele spillertruppen have testet synet op til sæsonstarten. Det sker hos Memira på deres store klinik i Aarhus, der ligger ved den karakteristiske bygning Prismet lige over for Den gamle By. Spillerne køres fra Memiras butik i Bredgade 47 i Herning til klinikken i Aarhus.

Memira er førende inden for synskirurgi i Norden med kirurger der har en samlet erfaring fra mere end 400.000 behandlinger. Samtidig har Memira den førende teknologi inden for øjenbehandlinger. Det er din garanti for et trygt forløb og et godt resultat.

Ved spørgsmål kontakt:
Direktør Martin Falch Rasmussen 51 16 72 80, martin.rasmussen@memira.dk

Memira er Nordeuropas førende øjenlaserkæde, og har ca 300 ansatte og næsten 50 klinikker i Danmark, Sverige, Norge og Tyskland. Memira behandler titusinde kunder hvert år for nærsynethed, langsynethed og bygningsfejl. Memira er desuden førende inden for behandling af aldersbetinget langsynethed og kan hjælpe personer der har progressive briller og læsebriller.

Relateret materiale