Livestreaming af Mercedes-Benz' pressekonference i Geneve 5. marts

Pressemeddelelse   •   Mar 01, 2019 15:27 CET

Torsdag d. 7. marts åbner biludstillingen i Geneve for offentligheden, men allerede tirsdag d. 5. marts afholder Mercedes-Benz sin store pressekonference. Pressekonferencen vil blive livestreamet via Mercedes me media, hvor man selv kan vælge kameravinkler og downloade højopløsningsbilleder fra alle tv-kameraerne.

I år præsenteres flere spændende nyheder på udstillingen:

• Concept EQC. En næsten produktionsklar eldrevet MPV.
  • Den ny CLA shooting brake.
  • Den opdaterede GLC med flere nyheder, herunder MBUX.
  • Den ny V-Klasse med helt nye motorer.
  • Mercedes-Benz EQ Formula E Showcar. En eldrevet Formel-racer til ABB/FIA Formel E VM-sæsonen 2019/2020.

Livestreamingen starter kl. 08.45 om morgenen, og kan også ses efterfølgende. Sæt alarmen på din telefon, snup en kop kaffe og skriv media.mercedes-benz.com/gims2019 i din browser. På Mercedes me media vil al pressemateriale, billeder og film være tilgængeligt.

Mere om information om Mercedes-Benz i Geneve kan findes her:

Kommentarer (0)

Kommentar

Ved at indsende kommentaren accepterer du, at dine personoplysninger behandles i overensstemmelse med Mynewsdesks privatlivspolitik.