Tyverisikring af dine værdier via SMS

Med iSwitch-on kan du nu overvåge din bolig, dit sommerhus, din båd eller campingvogn fra din smartphone eller tablet. Ved indbrud får du og dine naboer straks besked via SMS.

Det er utrygt ikke at vide, hvad der sker i din ejendom når du ikke er der. En tyverialarm i din bolig, dit sommerhus eller din båd er kun effektiv hvis den bliver hørt, og hvis du får mulighed at reagere hurtigt.

Tyverialarm via SMS

Med iSwitch-on kan du overvåge din ejendom fra din smartphone eller tablet. Du og dine naboer kan modtage en SMS straks, hvis du får indbrud. Boksen kan tilsluttes forskellige alarmenheder, som aktiveres ved indbrud. Typisk anvendes bevægelsesfølere eller dørkontakter som placeres i boligen, samt eventuelt et alarmhorn, sirene eller lamper. Du får straks en SMS i tilfælde af indbrud. Du kan selvfølgelig få sendt en tilsvarende SMS til dine venner og naboer, så de eventuelt kan hjælpe dig.

Nem og lettilgængelig overvågning

iSwitch-on er en GSM-baseret boks til overvågning, alarmoverførsel, varme/aircon styring, tyverialarm og generel fjernstyring af din bolig og alle dine ejendele ved brug af SMS meddelelser. Du kan styre det hele fra din smartphone eller tablet. Du skal blot sende en SMS til iSwitch for at aktivere den, når du forlader hjemmet og sende en igen for at deaktivere den, når du kommer hjem.

Værdisikring for en beskeden investering

iSwitch-on kræver blot en mindre investering fra din side, og der medfølger udførlig dokumentation til installation og ibrugtagning. Et overvågningssystem til dit sommerhus, hvor du kan styre f.eks. elforsyningen koster typisk fra DKK 2.270,- inkl. moms. Kontakt os for et tilbud, som passer dine behov!

Hør mere om iSwitch på E-12

iSwitch-on er designet og produceret af Micro Technic A/S, Danmark. Mød Micro Technic på årets elektronikmesse E-12, stand 1216, den 11. – 13. september, og se hvordan du kan bruge iSwitch-on i din ejendom.

Du kan også læse mere om iSwitch-on her, eller kontakt Micro Technic for information og priser.

Anvendelsesområder:

-  Huse og lejligheder

-  Sommerhuse og hytter

-  Campingvogne, campere og mobile homes

-  Speedbåde, turbåde og sejlbåde

-  Forretninger, lagre og pakhuse

-  Dyrehold (landbrug, dambrug m.v.)

-  Rensningsanlæg, miljøstationer

-  Kølehuse, industrivarelagre og industrianlæg

-  Kølevogne, lastbiler og containere

Micro Technic A/S, Danmark
www.iswitch.dk
Tlf.: (+45) 66 15 30 00
info@iswitch.dk

• Erhverv

Micro Technic er en dansk elektronikproducent, der siden 1977 har produceret og udviklet industriel elektronik til danske og udenlandske kunder.

Micro Technic er en kompetent partner i alle faser af en produkts livcyklus: fra ide, design, prototype, volumenproduktion, produktionsmodning og udfasning med service og reparation. Virksomheden har egen udviklingsafdeling og kan tilbyde PCB layout og hardwareudvikling på kontraktbasis.

Micro Technic har stor ekspertise indenfor indlejret (embedded) PC teknologi via egne standard produkter, herunder bl.a. PC/104 moduler, embedded PC systemer, GPRS dataloggere og industri-PC produkter.

www.micro-technic.dk

Frank Max Laursen