Military Work er den nye leverandør af arenatjenester til Stockholm Live.

Pressemeddelelse   •   Feb 04, 2020 13:33 CET

Marcus Dahlberg, Business Manager, Military Work

Military Work har siden sin start leveret service og support til events og arenaer som en vigtig del af sin virksomhed.

Opgaverne er igennem årene vokset og vil nu også indbefatte service og support til lokaliteter såsom Ericsson Globe, Friends Arena, Tele2 Arena, Annexet og Hovet.

"Vi er meget stolte og glade over at have få denne opgave betroet", udtaler Marcus Dahlberg, Business Manager på Military Work´s hovedkontor i Stockholm."Vi har i lang tid arbejdet med andre events, og det bliver godt at levere vores tjenester til Nordens største event-arenaer.", fortsætter han.

"Den nye del af forretningen er en vigtig del af vore ambition om at vokse i segmentet vedrørende arena-produktion, hvor vi er ansvarlige for hele opgaven - herunder planlægning, administration og udførelse samt den endelige evaluering sammen med Stockholm Live", slutter Marcus Dahlberg.

Military Work påbegynder den 15. marts 2020 opgaverne.

"Vi er meget glade for at starte det nye samarbejde med Military Work, hvilket vil forbedre vores services indenfor arenaer endnu mere end, hvad det allerede gør", siger Elin Forsbring, driftsdirektør i Stockholm Live.

Om Stockholm Live

Stockholm Live driver adskillige arenaer i Norden:
Ericsson Globe, Hovet, Annexet, Tele2 Arena og attraktionen SkyView i Stockholm så vel som Friends Arena i Solna.

Hvert år besøger omtrent 3 millioner mennesker Stockholm Live´s arenaer
De mere end 300 sports- og underholdningsbegivenheder, der finder sted under Stockholm Ludgør en del af ASM Global.
Sidstnævnte er verdensledende firma inden for drift og udvikling af konferencecentre og eventområder, med hovedkontor i Los Angeles, USA.
For mere info sewww.stockholmlive.seellerwww.asmglobal.com

Om Military Work

Military Work er en nordisk virksomhed, som leverer services, der støtter op om virksomheder, som er vitale for samfundet.
Vores kunder bevæger sig hovedsageligt indenfor brancher såsom forsvar, sikkerheds og generel industri.

Til vores klienter leverer vi konkurrencedygtige medarbejdere, hvor den enkeltes ekspertise og lederskabsevner bidrager til, at klienterne får den bedst tænkelige arbejdskraft tilført.Vi finder vores styrke i at skabe og vedligeholde det, som er vigtigt for vores samfund. Og vi forstår effekten af, når både et system og medarbejdere er robuste.

En stor del af vore ansatte er reservister i det enkelte nordiske lands forsvar. Det bevirker, at medarbejderne fortløbende tilføres læring og bidrager med høj effektivitet både på kort og på langt sigt. Og med et internationalt perspektiv.
For yderligere information:www.militarywork.dkeller Marcus Dahlberg +46 70-586 85 88

Kommentarer (0)

Kommentar

Ved at indsende kommentaren accepterer du, at dine personoplysninger behandles i overensstemmelse med Mynewsdesks privatlivspolitik.