Thomas Nørgaard Jacobsen ansat som regionchef Nord

Pressemeddelelse   •   Mar 20, 2019 08:07 CET

Thomas Nørgaard Jacobsen

Kompetenceforsyningsvirksomheden Military Work Danmark har ansat Thomas Nørgaard Jacobsen til stillingen som regionchef for Region Nord. Thomas Nørgaard Jacobse kommer fra en stilling som Operations Director ved Carglass Danmark.

Thomas Nørgaard Jacobsen har militær baggrund som officer i det danske forsvar og uddannet ved Hærens Officersskole. Efter militær tjeneste har Thomas erhvervet sig stor erfaring fra flere civile stillinger i forskellige brancher samt videreuddannet sig med bl.a. en executive MBA fra Coventry University.

– Jeg byder Thomas velkommen til Military Work familien. Han udgør en væsentlig forstærkning i vores fortsatte satsning på det danske marked. Vi findes allerede i Sverige og i Finland. Fælles for alle vore nationale og regionale virksomheder er, at vi ud fra respektive landes forudsætninger og behov, støtter landenes forsvar og erhvervsliv gennem vore medarbejdere med militær baggrund, siger Mikael Karlsson, CEO for Military Work Group.

For yderligere information eller højopløselige billeder:
Mikael Karlsson tlf. +46 8408 057 41 eller e-mail: mikael.karlsson@militarywork.se

Besøg også: www.militarywork.se, www.militarywork.dk og www.militarywork.fi

Military Work sørger for de rette kompetencer til virksomheder och organisationer gennem handlekraftige, pålidelige og kompetente individer med erfaring fra militär tjeneste. Military Work arbejder i Sverige, Finland og Danmark.

Kommentarer (0)

Kommentar

Ved at indsende kommentaren accepterer du, at dine personoplysninger behandles i overensstemmelse med Mynewsdesks privatlivspolitik.