Letanvendelig battridrevet loddeløsning

Pressemeddelelse   •   Aug 20, 2019 08:00 CEST

RYOBIs NYE 18V loddekolbe giver dig større frihed til at ordne dine projekter på bilen, med elektronikken eller andre Gør-Det-Selv opgaver der kræver en lodning!

Det stadigt voksende ONE+™ sortiment har nu bevæget sig længere ind i bilkategorien med en batteridrevet og letanvendelige loddekolbe, som du kan tage med dig overalt.

Loddekolben har 3 timers driftstid med et Lithium+ 5,0 Ah batteri, og anvends som en blyant, hvilke giver god kontrol og høj præcision. Derfor er den også en fremragende løsning til kunsthåndværk, som for eksempel smykker. Der medfølger en spids og en mejselformet loddespids samt en spole med 100 g loddetin.

Klik dit ONE+™ batteri i og tænd, så er du oppe på 480 °C på kun 50 sekunder – let og enkelt. Værktøjets flade bund betyder, at du kan sætte værktøjet og holderen ned under opvarmning eller afkøling, så du sikkert kan klargøre arbejdsområdet. Det 83 cm lange kabel fra standeren giver god bevægelsedfrihed under arbejdet. Da loddekolben er batteridrevet, kan du nemt tage den med helt hen til opgaven. Det er ideelt, når du skal lodde elektriske ledninger på svært tilgængelige steder som eksempelvis under bilens instrumentbræt.

LED-lamper advarer brugeren, når værktøjet er ved at varme op eller køle ned. Som sikkerhed slukker loddekolben automatisk efter 10 minutter, hvis den ikke anvendes. Dette beskytter brugeren mod forbrændinger, forbedrer batterilevetiden og øger sikkerheden.

18V loddekolben er den seneste tilføjelse til ONE+™ serien, hvor batteriet kan bruges til over 100 forskellige værktøjer der dækker alle dine behov inden for gør-det-selv, have og arbejde med bilen.

Når du er færdig med at fikse bilen, kan du klikke 18V batteriet i din ONE+ græstrimmer eller i et af dine andre ONE+ værktøjer.

RYOBI® værktøjer er bygget til at holde, og for at give dig ro i sindet leveres alle ONE+ værktøjer og batterier med en treårig garanti.*

R18SOI
Strøm 18V
Antal medfølgende batterier 0
Temperaturområde (°C) 480
Vægt inkl. batteri (kg) 0,8
Varenummer 5133004382
EAN-kode 4892210173324

Techtronic Industries (TTI) er en førende leverandør af elektrisk værktøj til forbrugere og til professionelle indenfor for konstruktions- og byggebranchen. Som den næststørste aktør på verdensmarkedet er TTI leveringsdygtige i totalløsninger på elværktøj og har et stærkt fokus på højkvalitetsmærker og innovative produkter. TTI’s brede vifte inkluderer højkvalitets elværktøj fra Milwaukee, AEG og Ryobi samt havemaskiner fra Homelite.

Kommentarer (0)

Kommentar

Ved at indsende kommentaren accepterer du, at dine personoplysninger behandles i overensstemmelse med Mynewsdesks privatlivspolitik.