Pressemeddelelse -

MILWAUKEE® OPGRADERER HELE M18™-SYSTEMET MED NYE HØJTYDENDE HIGH OUTPUT™ BATTERIER

Milwaukee® er stolte over at kunne præsentere den seneste opgradering af det batteridrevne M18™-system der med de nye HIGH OUTPUT™-batterier bliver endnu mere fleksibelt. De nye 8,0 Ah-, 5,5 Ah- og 3,0 Ah-batterier supplerer det eksisterende HIGH OUTPUT™ 12,0 Ah batteri og løfter dermed ydeevnen for alle 145 værktøjer i M18-serien.

ALLE M18™ HIGH OUTPUT™-BATTERIER LEVERER 50 % MERE STRØM, ARBEJDER 50 % KØLIGERE OG GIVER ØGET DRIFTSTID SAMMENLIGNET MED STANDARD BATTERIERNE I M18™ SERIEN. DE ER NATURLIGVIS KOMPATIBLE MED ALLE M18™-SYSTEMETS MERE END 145 VÆRKTØJER.

"I 2005 vendte Milwaukee® op og ned på elværktøjsbranchen, da vi opfandt teknologien, der gjorde det muligt at bruge Lithium-Ion i elværktøj. Det var en bedrift, som branchen aldrig tidligere havde oplevet, og mens mange andre virksomheder siden har udnyttet denne teknologi til deres egne batteridrevne systemer, har Milwaukee aldrig givet førerpositionen inden for Lithium-Ion-teknologi fra sig. Siden 2005 vi hvert år forbedret REDLITHIUM-ION™-batterierne – senest med lanceringen af vores mest effektive batteri nogensinde, M18™ REDLITHIUM-ION™ HIGH OUTPUT™ 12,0 Ah-batteriet i 2018. I år laver vi den største opdatering af M18™ siden introduktionen af REDLITHIUM-ION™, hvor vi løfter niveauet for hele M18™-systemet ved hjælp af HIGH OUTPUT™," siger Henrik Nielsen, Product Manager hos Milwaukee®.

M18™ REDLITHIUM-ION™ HIGH OUTPUT™-batterierne er udviklet med den bedste kombination af celleteknologi, konstruktion og elektronik, der nogensinde har været udnyttet i et professionelt batterisystem. Dette utrolige fremskridt inden for batteridesign giver mere effekt, lavere temperaturer og længere driftstid sammenlignet med M18™ REDLITHIUM-ION™ – hvilket i sidste ende gør det muligt for brugerne at opleve højere hastighed i arbejdet og stabil effekt fra hele sortimentet af M18™-batterier uden at skulle investere i et helt nyt system.

Hør mere om M18™ HIGH OUTPUT™ -batterierne eller find nærmeste forhandler på www.milwaukeetool.dk

• Hobby

• lithium-ion batterier
  • lithium-ion
  • lithium
  • elværktøj
  • milwaukee-m18

OM MILWAUKEE®

For over 90 år siden blev det første stykke Milwaukee-værktøj skabt i Wisconsin, USA. Siden da har Milwaukee fokuseret på én ting: at producere det bedste og mest slidstærke værktøj til professionelle brugere. I dag er Milwaukee et navn, der forbindes med produkter af den højeste kvalitet, længste levetid og største pålidelighed, som man kan købe for penge.

Hos Milwaukee er heavy duty mere end blot en del af et slogan. Det er et løfte om at udbyde det bedste til professionelle brugere. Milwaukees ingeniører designer ikke bare værktøj. De designer værktøj, som løser opgaven bedre, hurtigere, sikrere og mere pålideligt.

Pressekontakt Product Manager, Milwaukee +45 24 89 10 23

Daniel Lawaetz