​MILWAUKEE TOOLS TOPSERIE UDVIDES MED KRAFTFULD OVERFRÆSER PÅ BATTERI

Milwaukee Tool er stolte af at kunne præsentere den nye M18 FUEL-overfræser, med nok kraft, omdrejninger og justeringsmuligheder, til at løse den brede vifte af opgaver der kræves i arbejdsdagen.

M18 FUEL™-teknologien giver overfræseren samme ydeevne som en 230V maskine med hurtige, nøjagtige justeringer og op til 115 m fræsning på 9,5 mm i egetræ - på ét 5,0 Ah batteri.

Overfræseren kombinerer tre eksklusive innovationer – den kulfrie POWERSTATE-motor, REDLITHIUM-ION-batteriet og REDLINK PLUS-elektronikken. Den kulfrie POWERSTATE-motor giver overfræseren samme ydeevne som en 230V overfræser, og de 31.000 omdr./min. giver den fornødne kraft til ren og præcis fræsning i hårde materialer. Brugeren kan frit tilpasse hastigheden mellem 10.000 og 31.000 omdr./min.

Udstyret med et MILWAUKEE® M18™ REDLITHIUM™-ION 5,0 Ah-batteri kan overfræseren udføre op til 115 m afrunding på 9,5 mm i egetræ. Besværet med ledninger er fjernet, og man slipper for de mange batteriskift. Desuden sikrer REDLINK PLUS-elektronikken, at værktøjet yder maksimalt under belastning og forebygger overbelastning og overophedning.

Overfræseren er designet med en række ekstra funktioner, der forbedrer brugeroplevelsen, herunder: mikrojustering af fræsedybden, en robust 100 mm bundplade for optimal stabilitet og to LED-lamper.

Den nye M18 FUEL-overfræser er fuldt kompatibel med hele M18™-serien, der nu indeholder mere end 165 elværktøjer.

Specifikationer:

M18 FUEL-overfræser (M18 FTR-0X)

10.000-31.000 omdr./min. med 6 hastighedsindstillinger

Bruger 6 mm og 6,35 mm spændepatroner

Dyksavningskapacitet på 50 mm

To LED-lamper

Vægt med batteri: 3,6 kg

Leveres med 2 x støvudsugningsadaptere, 146 mmbundplade, der passer til 31,75 mm styreskinne, 6 mm og 6,35 mm spændepatroner
og 2 x sidehegn.

En forskydning/offset-bund (4932471946) kan også leveres, men sælges separat.

Læs mere om M18 FUEL-overfræseren, se videoer af den i aktion eller find nærmeste forhandler på www.milwaukeetool.dk

• Hobby

• lithium-ion
  • m18 fuel
  • redlithium-ion
  • overfræser
  • værktøj
  • m18
  • lithium-ion batterier
  • elværktøj

OM MILWAUKEE TOOL

Konstant innovation i over 95 år. Milwaukee Tool er en førende producent af kraftfuldt elværktøj, tilbehør og håndværktøj til professionelle brugere over hele verden.

Siden virksomhedens start i 1924 har Milwaukee Tool været førende i branchen inden for både holdbarhed og ydeevne. Med et stålsat engagement er Milwaukee Tool dedikeret til at levere innovative og fagspecifikke løsninger.

Hos Milwaukee Tool er heavy duty mere end blot et slogan. Det er et løfte om at udbyde det bedste til professionelle brugere. Milwaukee Tools ingeniører designer ikke bare værktøj. De designer værktøj, som løser opgaven bedre, hurtigere, sikrere og mere pålideligt.

Gustav Olsson

Trade Product Manager Nordic +46 725 303050