Momondo sender nyt oplag på gaden af de populære rejseguides Ta' med til ...

Pressemeddelelse   •   Mar 23, 2012 12:24 CET

Nyeste oplag af rejsebogserien Ta’ med til… er på gaden. Bøgerne udgives af rejseportalen Momondo.com, der har solgt over 70.000 eksemplarer af serien. Udover at opdatere alle titler i Ta’ med til-serien, har Momondo krydset Atlanten og lancerer nu Ta’ med til New York skrevet af journalist Anne Blume Futtrup. Hun har boet en årrække i New York og arbejdet for TV2 og Dagbladenes Bureau samt været medstifter af guidefirmaet Mitnewyork.dk.

Ta’ med til-bøgerne er fortalt med hjertet af folk, der kender de grønneste åndehuller og den lille bistro nede om hjørnet. Berlin-guiden er skrevet af Sissel-Jo Gazan, Paris af Louise Sandager og Barcelona af Suzanne Wales, der alle har boet mange år i de byer, hvis hemmeligheder de nu deler ud af.

I Ta’ med til New York viser Anne Blume Futtrup vej til de helt særlige steder, som ellers er forbeholdt de indviede. Hun deler rundhåndet ud af hendes favoritsteder i ’the Big Apple’, og hendes guide til byen er spækket med insider tips om hemmelige restauranter, eventyrlige caféer og børnevenlige oplevelser.

Ta’ med til-bøgerne er alle opdelt i områder og er nemme at navigere rundt i. De er i lommeformat, og indeholder alle kort over byernes mest fascinerende bydele samt et stort foldeudkort over hele byen.

---

Titel: Ta’ med til--serien findes til følgende destinationer: New York, Berlin, Barcelona, Paris, London, Rom, Mallorca, Sydfrankrig, Norditalien og Sydsverige.
Forfatter: Diverse
Antal sider: 140
Forlag: Momondo A/S
Udgivelsesdato: 23. marts 2012
Vejl. Udsalgspris: 99,00 kr inkl. moms.

Rejseserien Ta’ med til ... kan købes hos boghandlere og i Dansk Supermarkeds butikker

Kontakt David Rich, Dar@momondo.com for nærmere info.
Telefon: 33378071

Momondo.com er en rejsesøgemaskine, der gør forbrugeren i stand til at sammenligne priser på flybilletter, pakkerejser, hoteller, biludlejning og tog. Momondo indsamler priserne fra over 700 udbydere og giver på få sekunder en oversigt over de bedste priser fundet. Momondo sælger ikke billetter, men viser forbrugeren, hvor de bedste priser findes og linker videre til udbyderen

Momondo blev lanceret i september 2006 og var på daværende tidspunkt udelukkende en søgemaskine, der søgte efter flybilletter. I oktober 2007 blev Momondo relanceret og udvidet til også at indeholde byguider og rejseartikler. Sidenhen er Momondo blevet yderligere udvidet til også at tilbyde prissammenligninger på pakkerejserhoteller, biludlejning, tog. Momondo findes på 14 forskellige sprog.

I dag samarbejder Momondo med forskellige partnere såsom Copenhagen AirportsTV 2Roskilde FestivalVisit Denmark, DIY Travel, JP/Politikens HusTV 4 og TV 2 Norge.

Ved at indsende kommentaren accepterer du, at dine personoplysninger behandles i overensstemmelse med Mynewsdesks privatlivspolitik.