Moniers nye produktkatalog for 2013

Pressemeddelelse   •   Jan 25, 2013 11:36 CET

Produktkataloget for 2013 - "Den nemmeste vej til nyt tag" - som i år har nyt layout, udviklet af Holland & Philipson  - er nu kommet. Brochuren indeholder, som altid, en beskrivelse af Moniers komplette tagløsninger og en detaljeret oversigt over hele vores sortiment af tagsten, specialsten og tillbehør.

Der findes også vejledende tagpakkepriser, prissammenligninger, information om Moniers mange serviceydelser samt en udførlig beskrivelse af alle de tilbehørsdele, der er nødvendige for at gøre taget sikkert, sundt og komplet.

Brochuren indeholder ligeledes nyheder så som vores helt nye betontagsten B&C Polar og vores nye undertag Divoroll Basic.

Du er velkommen til at bestille et eksemplar hos Moniers kundeservice på tlf. 9631 6100, via e-mail til tag@monier.com eller downloade Produktkataloget fra Monier 2013. Mer information www.monier.dk.

MONIER er den førende leverandør af tagmateriale i Norden og Baltikum. Med et bredt sortiment af komplette tagløsninger herunder tagsten, specialsten og tilbehør har Monier alt det, der gør taget funktionelt og æstetisk. Monier har ca. 370 ansatte i Norden og Baltikum og havde i 2011 en omsætning på 100.4 millioner Euro. Blandt vore kendte produkter er Dantegl, B&C og Hollander. Monier Norden & Baltikum er en del af Monier. I alt har virksomheden 130 fabrikker og aktiviteter i 40 lande. Monier er verdens førende producent af tagprodukter til hældningstage, tagtilbehør og skorstene. I 2011 havde Monier 9.350 ansatte og et salg på over 1,392 milliarder Euro. I Danmark har vi cirka 90 medarbejdere og to fabrikker samt regionalt kontor i Aalborg. Fabrikken i Hersom producerer betontagsten, og fabrikken i Volstrup producerer tegltagsten.
Læs mere på www.monier.dk.

Kommentarer (0)

Kommentar

Ved at indsende kommentaren accepterer du, at dine personoplysninger behandles i overensstemmelse med Mynewsdesks privatlivspolitik.