Brug for en hånd? Nu kan Mynewsdesk Content hjælpe

Brug for en hånd? Nu kan Mynewsdesk Content hjælpe

Vi ved, at du har travlt, og at du kunne bruge flere hænder. Derfor tilbyder Mynewsdesk nu hjælp af vores Content-afdeling.

Strenge algoritmer, øget digitalisering, GDPR og kamp om forbrugernes opmærksomhed. Det er blot nogle af de nye krav, der gør livet som kommunikatør mere udfordrende. Hverdagen er fuld af bolde, som vi jonglerer på helt nye platforme, uforudsigelige forbrugere og krav på at du kan dokumentere og bevise dit værd for din virksomhed.
Alt i alt forsøger vi at sige, at vi ved, at du har travlt. Nu skal det her ikke udvikle sig til et dystopisk skrift om elendighed og tristesse. Vi vil i stedet benytte muligheden til at fortælle, at Mynewsdesk nu kan tilbyde hjælp med idéudvikling, produktion og distribution af Content. For vi ved, at du kunne bruge flere hænder. Dem tilbyder vi - og vi kan hjælpe med det meste. Det vigtigste for os er, at dit budskab når ud til de rigtige mennesker og gerne får målgruppen til at sende hjerter efter jer.

Alt-i-et-hjælpen
Vi skriver alt fra pressemeddelelser, nyhedsbreve, kronikker, artikler og blogindlæg til marketingmateriale og produktbeskrivelser. Vi skriver interessant om det kedelige og enkelt om det komplicerede.

Hvis I endnu ikke har en strategi for sociale medier, krisehåndtering, målgrupper eller ekstern kommunikation, så har vi ressourcerne til at udforme en langsigtet og holdbar kommunikationsstrategi, som kan mærkes på virksomhedens bundlinie.

Værdiskabende content med udgangspunkt i dine behov
Som noget helt nyt er vi også begyndt producere videoer, podcasts og billeder. Visuelt indhold er effektivt og har stor værdi for dit brand. Vidste du, at artikler med billeder får 90% flere visninger end artikler uden? Der er tilmed næsten 40% større sandsynlighed for, at de bliver delt på de sociale medier.

Når du samarbejder med Mynewsdesk Content så tager vi udgangspunkt i dine behov, og vi leverer det, vi lover.

Du bestemmer, hvilket indhold du ønsker - og resten står vi for.

Er du interesseret i at høre mere? Så kontakt os for en uforpligtende snak, hvor vi sammen kan afdække jeres behov og finde den løsning, som passer dig og din virksomhed.

Jourhavende Pressekontakt

Mynewsdesk - En effektiv måde til at forbedre kendskabet til dit brand

Mynewsdesk hjælper organisationer og virksomheder med at nå ud til den rette målgruppe og øge kendskabet til deres brand. Vores smarte platform gør det lettere og mere effektivt for dig at publicere, distribuere og mål måle på dine PR- og kommunikationsindsatser. Alt sammen på én og samme platform.

Når du samler hele din PR-indsats ét sted, bliver det lettere for dig at brande din forretning og overvåge de relevante kanaler. Det hjælper dig med at kunne måle på dine resultater.

Mynewsdesk har 1,6 millioner unikke besøgende hver måned, og der bliver publiceret 80.000 historier om året. Over 4000 organisationer i verden bruger Mynewsdesk til at forbedre deres PR-indsatser, og hele 70% får omtale i medierne.

Læs mere på: www.mynewsdesk.com/dk