Det nye newsroom er ankommet

Det nye newsroom er ankommet

For at holde trit med det hurtigt forandrende medielandskab og ændringerne i digital kommunikation har vi udviklet "the next generation newsroom", således din virksomhed effektivt kan kommunikere med dine interessenter online.

Vores nye newsroom er resultatet af 9 måneders hårdt arbejde, der har mundet ud i et helt nyt design. Vi har spurgt kunder og journalister, hvad et newsroom i deres øjne skal indeholde, og hvordan Mynewsdesk kunne blive bedre.

Tidligere i år undersøgte vi, hvordan verdens top 100 brands benytter newsrooms til at fortælle deres historier. Vi så en masse beundringsværdige funktioner, men også en masse, der kunne forbedres. Vi er nu sikre på, at vores nye newsroom kan konkurrere med de bedste af de bedste. Men det er din mening, der tæller...

Og fra den 3. juni inviterer vi dig til selv at prøve det.

Enkelt og sofistikeret

Flere og flere virksomheder udsender budskaber, og det er derfor magtpåliggende, at man som virksomhed fortæller sine historier klart og tydeligt. Vores nye, rene design reflekterer dette og gør det mere intuitivt for din målgruppe at finde alle dine nyheder et sted.

Multimedia - moderne storytelling

Vores nye design lægger endnu mere vægt på billeder, video og lignende multimedieindhold, som er en stadig mere vigtig del af storytelling-processen.

Virksomheder og organisationer skal tilpasse deres kommunikation, så det matcher praksissen kendt fra online journalistik og blogs, der kræver flere billeder og andet multimedieindhold.

Ændrede vaner kræver responsive design

Måden hvorpå vi forbruger content har udviklet sig. Vi forventer at kunne tilgå information med det samme, ligegyldigt hvilken enhed vi holder i hånden. Et online newsroom skal derfor kunne tilpasse sig til både mobil, tablet og pc uden at miste dets effektivitet eller æstetik - og derfor er det nye design responsive.

Lige nu læser du denne blogpost fra vores responsive newsroom. Hvad med at prøve at læse fra en anden enhed? Kan du lide, hvad du ser?

Så hvordan får jeg det?

Er du allerede kunde hos Mynewsdesk, vil du fra den 3. juni se et banner på dit dashboard, når du logger ind. Her kan du få en forhåndsvisning af det nye design og skifte til det, når du er klar.

Hvis du har et "Hosted Newsroom", altså et newsroom fra Mynewsdesk på din egen hjemmeside, og gerne vil skifte til det nye design her også, så kontakt Christian på christian.beltrao@mynewsdesk.com, så guider han dig igennem forløbet.

Er du ikke kunde hos Mynewsdesk, men gerne vil høre mere om vores newsroom, så giver vi med glæde en kop kaffe og en demonstration af vores PR-platform. Ring til os på 3812 3630 eller skriv til denmark@mynewsdesk.com.

Vi håber meget, du kan lide vores nye design! Og vi vil meget gerne høre din mening om det.

Jourhavende Pressekontakt

Mynewsdesk - En effektiv måde til at forbedre kendskabet til dit brand

Mynewsdesk hjælper organisationer og virksomheder med at nå ud til den rette målgruppe og øge kendskabet til deres brand. Vores smarte platform gør det lettere og mere effektivt for dig at publicere, distribuere og mål måle på dine PR- og kommunikationsindsatser. Alt sammen på én og samme platform.

Når du samler hele din PR-indsats ét sted, bliver det lettere for dig at brande din forretning og overvåge de relevante kanaler. Det hjælper dig med at kunne måle på dine resultater.

Mynewsdesk har 1,6 millioner unikke besøgende hver måned, og der bliver publiceret 80.000 historier om året. Over 4000 organisationer i verden bruger Mynewsdesk til at forbedre deres PR-indsatser, og hele 70% får omtale i medierne.

Læs mere på: www.mynewsdesk.com/dk