Sådan går PR-bureau globalt for sine kunder med Mynewsdesk

Blogindlæg   •   Aug 23, 2016 09:00 CEST

Annette Spanggaard, indehaver af kommunikations- og PR-bureauet BySpanggaard har arbejdet med Mynewsdesk’s værktøj i flere år for forskellige kunder. Da designvirksomheden Montana ønskede en mere global tilstedeværelse, anbefalede Annette dem at benytte Mynewsdesk.

Da Annette Spanggaard arbejdede for Brandhouse anbefalede hun virksomheden Montana en international løsning med flere newsrooms, gjorde det Annette i stand til at samle medielister i alle de lande, hvor Montana fandtes. Det satte struktur på PR-arbejdet og gjorde det lettere at tage kontakt til pressen. I samarbejde med Annette oprettede Montana også et multi-nationalt newsroom med alle nødvendige sprog og al content for et hvilket som helst land i verden.

For at overvåge alt dette, var det kun nødvendigt med en platform: Mynewsdesk. Annette var ikke blot i stand til at strukturere kommunikationen, hun kunne også styre den globale tilstedeværelse.

“Jeg synes, PR bureauer skal samarbejde med Mynewsdesk, fordi det er tidsbesparende. Værktøjet er professionelt og platformen gør det lettere både for kunderne, men også for bureauet selv. Alt i alt er det et system, som gør arbejdet lettere, fordi man bruger det samme værktøj som bureau og for sine kunder,” siger Annette Spanggaard.

Se mere om BySpanggaards samarbejde med Mynewsdesk herunder:

Mynewsdesk tilbyder et attraktivt partnerprogram for bureauer. Hvis du er interesseret i at vide mere om fordelene ved et partnerskab eller hvordan det kan give jeres kunder værdi, så klik her eller kontakt Digital Communications Consultant Sosun Sendi (se kontaktoplysninger herunder)

Klik her for mere info

Kommentarer (0)