Taler #1 på Mynewsday: “De er Danmarks mest succesfulde kommunikatører”

Taler #1 på Mynewsday: “De er Danmarks mest succesfulde kommunikatører”

I blogindlæg præsenterer vi de fire talere på Mynewsday den 1. nov. Her kan du møde den erfarne journalist og medierådgiver Per Mikael Jensen.

Til daglig deler han sin tid mellem London og København som rådgiver og konsulent for en række virksomheder. Per Mikael Jensen har erfaringens tyngde fra lederstillinger i TV2 (hvor han blandt andet var med til at købe den famøse News-helikopter) og Metro International, hvor han var CEO for virksomheden, som blandt andet udgiver gratis-aviserne Metro.

Nu bruger Per Mikael Jensen blandt andet sine kræfter som bestyrelsesformand for netavisen Altinget og som selvstændig konsulent. Han har et særligt blik for dygtige virksomheder og succeshistorier, og derfor er han inviteret til Mynewsday den 1. Nov.

Årets tema er Storytelling, og Per Mikael Jensen vil give sit personlige bud på, hvad personlig branding og brug af sociale medier kan betyde for en virksomheds bundlinie. Han deler sine bedste tips til at blive en succesfuld storyteller og afslører, hvilke danske virksomhedsledere og brands, der gør det bedst på sociale medier.

Mød Per Mikael Jensen på årets Mynewsday den 1. nov. og tag inspiration, nye ideer og den nyeste viden om god kommunikation med tilbage til kontoret og dine kolleger. Eller tag dem under armen og kom - vi glæder os til at se jer og 200 af jeres branchekolleger!

Jourhavende Pressekontakt

Mynewsdesk - En effektiv måde til at forbedre kendskabet til dit brand

Mynewsdesk hjælper organisationer og virksomheder med at nå ud til den rette målgruppe og øge kendskabet til deres brand. Vores smarte platform gør det lettere og mere effektivt for dig at publicere, distribuere og mål måle på dine PR- og kommunikationsindsatser. Alt sammen på én og samme platform.

Når du samler hele din PR-indsats ét sted, bliver det lettere for dig at brande din forretning og overvåge de relevante kanaler. Det hjælper dig med at kunne måle på dine resultater.

Mynewsdesk har 1,6 millioner unikke besøgende hver måned, og der bliver publiceret 80.000 historier om året. Over 4000 organisationer i verden bruger Mynewsdesk til at forbedre deres PR-indsatser, og hele 70% får omtale i medierne.

Læs mere på: www.mynewsdesk.com/dk