Dette sker på Mynewsday 2017!

Dette sker på Mynewsday 2017!

“Mynewsday er det eneste kommunikationsevent, der rammer mig præcist i mit arbejde.”
Kommentaren fra en af sidste års Mynewsday-deltagere siger det hele! Den 7. og 14. nov. er det tid til Mynewsday - for 10. gang! Et stærkt hold af talere står klar til at udfordre og inspirere ud fra emnet digitalisering.

Årets talere
Vi har samlet et stærkt hold af talere, som er valgt, fordi de er lykkedes med digitale strategier.
De 4 udvalgte talere vil udfordre og inspirere med oplæg om deres personlige succeshistorier.

Du skal blandt andet lytte til Bo Bergstedt, som står i spidsen for TV2s digitale satsning. Han fortæller, hvordan man implementerer en digital strategi i danskernes foretrukne mediehus. Han giver også indsigt i, hvordan Facebook, Google og Amazon påvirker fremtidens danske medielandskab.

Vi har lyttet til tidligere års deltagere, som har efterspurgt flere talere fra mindre organisationer uden kæmpe budgetter eller afdelinger. Derfor glæder vi os til at præsentere Plastindustriens kommunikationschef Asbjørn Lindsø og kommunikationsrådgiver Lars Friis Farsøe, som fortæller, hvordan man får succes med digitalisering i en lille organisation.

Læs mere om årets talere her

Digitalisering i fokus
I år sætter vi særligt fokus på digitalisering. Digitale landvindinger og innovationer har forandret kommunikationsbranchen - marketing automation, sociale medier og fake news giver helt nye muligheder, som kan være en udfordring at navigere i. På Mynewsday får du værktøjer til at få succes med digital strategi, følge med udviklingen og møde morgendagens udfordringer.

Hvorfor skal du deltage på Mynewsday?
På Mynewsday lytter du til dygtige og nytænkende speakers, du får den nyeste viden om digitalisering og inspiration fra personlige cases. Og en unik mulighed for at møde dine kommunikationskolleger fra alle dele af branchen.

Når du går hjem fra Mynewsday, er du inspireret til at gå nye veje, du har fået ideer til jeres egen digitale strategi, og du er fuld af positiv energi - det tør vi godt love (efter 10 gange ved vi, hvad vi taler om..)

Køb din billet senest den 10. oktober og få 25% Early Bird-rabat. Du betaler 495,- (+moms) i stedet for 695,- (+ moms)

Køb din billet til Mynewsday 2017!

Klik her for at reservere din plads i enten KBH eller Aarhus

Jourhavende Pressekontakt