Har du årets newsroom?

Har du årets newsroom?

Igen i år kårer vi årets newsroom. Formålet med kåringen er at fremhæve og belønne dem, der virkelig er lykkes med deres arbejde i newsroomet.

I februar og marts 2017 vil vi hos Mynewsdesk gennemgå og vurdere nomineringerne og derved kåre vinderne af årets newsroom 2016.

Det er vigtigt for os at evaluere alle aspekter af newsroomet, og der vil blive lagt vægt på både det kreative og det praktiske. Det kreative omhandler, hvor gode virksomhederne er til at formidle deres historier samt brug af billed- og videomateriale. Det praktiske handler om, i hvor høj en grad man benytter sig af alle features i newsroomet. Har man tilføjet billeder af pressekontakter? Har man udfyldt al information? Har man inddraget alle sine social media feeds? Benytter man tags? Er man god til at relatere relevant materiale i udsendelserne? Og om det publicerede content generelt har en nyhedsværdi?

Der skal kåres en vinder i tre kategorier:

• Små virksomheder (op til 50 ansatte)
  • Mellemstore virksomheder (op til 250 ansatte)
  • Store virksomheder (mere end 250 ansatte)

Har du årets newsroom, eller ønsker du at nominere nogen, der gør det godt? Så skal du gøre følgende:

Send os linket til det newsroom du ønsker at nominere til: pernille.soeborg@mynewsdesk.com. Skriv en kort tekst om, hvorfor virksomheden fortjener at vinde. Husk også at skrive, hvilken kategori de skal nomineres i.

Du kan også skrive til os på Twitter @Mynewsdesk_dk eller på Facebook. Husk at bruge hashtagget #åretsnewsroom2017

Fristen for at nominere årets newsroom er tirsdag d. 28. februar, hvorefter juryarbejdet vil begynde.

Vi glæder os til at se på alle de fantastiske newsrooms, som bliver nomineret!

Jourhavende Pressekontakt

Mynewsdesk - En effektiv måde til at forbedre kendskabet til dit brand

Mynewsdesk hjælper organisationer og virksomheder med at nå ud til den rette målgruppe og øge kendskabet til deres brand. Vores smarte platform gør det lettere og mere effektivt for dig at publicere, distribuere og mål måle på dine PR- og kommunikationsindsatser. Alt sammen på én og samme platform.

Når du samler hele din PR-indsats ét sted, bliver det lettere for dig at brande din forretning og overvåge de relevante kanaler. Det hjælper dig med at kunne måle på dine resultater.

Mynewsdesk har 1,6 millioner unikke besøgende hver måned, og der bliver publiceret 80.000 historier om året. Over 4000 organisationer i verden bruger Mynewsdesk til at forbedre deres PR-indsatser, og hele 70% får omtale i medierne.

Læs mere på: www.mynewsdesk.com/dk