Journalister fra BBC, The Telegraph og Dagens Nyheter diskuterer PR den 25. maj

Journalister fra BBC, The Telegraph og Dagens Nyheter diskuterer PR den 25. maj

Flere end 1500 kommunikatører og andre, der arbejder professionelt med PR, har allerede tilmeldt sig Mynewsdesks webinar med tre erfarne journalister fredag den 25. maj. Panelet består af journalisterne Maddy Savage, Oliver Gee og Edgar Mannheimer - og diskussionen bliver styret af Mynewsdesks CMO Jonathan Bean.

Panelet vil diskutere det vigtige samarbejde mellem journalister og kommunikatører, og hvordan forholdet kan forbedres. Webinaret fokuserer på at komme med konkrete tips og tricks til både kommunikatører og journalister - med udgangspunkt i deres forskellige holdninger, som kan give grobund for en livlig debat.

Webinaret finder sted fredag den 25. maj kl 11.30-12.00 dansk tid.

Disse spørgsmål tager panelet op:

• Hvad frustrerer dig omkring de pitch, du får?
  • Er der nogle brands, som skaber kvalitetsindhold?
  • Er journalister åbne overfor at arbejde med brands og virksomheder?
  • Hvad er dit syn på journalistik og mediebranchen?

Gæsterne i panelet

Maddy Savage
Maddy har lavet reportager for britiske og globale TV-programmer og været vært for BBC World Service radioprogrammer med 50 mio. lyttere om ugen. Hun har base i Stockholm og arbejder nu freelance for medier som BBC, Monocle, Time Out og NPR, med fokus på svensk erhvervsliv, nyheder og livsstilstendenser.

Oliver Gee
Australsk-fødte Oliver Gee har dækket europæiske nyheder med base i Stockholm og Paris siden 2011. Han er manden bag podcasten The Earful Tower og freelancer for The Local Europe og The Telegraph.

Edgar Mannheimer
På den svenske avis Dagens Nyheter figurerer Edgar Mannheimer som en af redaktionens politiske reportere. Han arbejder også for Mundus International og laver engelske oversættelser af svenske nyhedshistorier. Edgar har tidligere arbejdet for Sveriges Radio og SVT.

* Du kan stadig nå at tilmelde dig webinaret her! *

Jourhavende Pressekontakt