Marketing's New Era

Marketing's New Era

Jonathan Bean er Chief Marketing and Growth Officer hos Mynewsdesk. Bag den titel ligger et ansvar for, at Mynewsdesk bliver kendt af endnu flere virksomheder, journalister og interessenter som en platform for kommunikation og viden. "Videnskab, lethed og hastighed" er nogle af nøgleordene i Jonathan Bean's budskab til moderne marketing- og kommunikationsansatte. Fordi verden har ændret sig, og det anerkender vi hos Mynewsdesk.

Her er slides fra hans forelæsning i København den 9/9 2015. Følg med under Arrangementer for at se kommende events.

Jourhavende Pressekontakt

Mynewsdesk - En effektiv måde til at forbedre kendskabet til dit brand

Mynewsdesk hjælper organisationer og virksomheder med at nå ud til den rette målgruppe og øge kendskabet til deres brand. Vores smarte platform gør det lettere og mere effektivt for dig at publicere, distribuere og mål måle på dine PR- og kommunikationsindsatser. Alt sammen på én og samme platform.

Når du samler hele din PR-indsats ét sted, bliver det lettere for dig at brande din forretning og overvåge de relevante kanaler. Det hjælper dig med at kunne måle på dine resultater.

Mynewsdesk har 1,6 millioner unikke besøgende hver måned, og der bliver publiceret 80.000 historier om året. Over 4000 organisationer i verden bruger Mynewsdesk til at forbedre deres PR-indsatser, og hele 70% får omtale i medierne.

Læs mere på: www.mynewsdesk.com/dk